Kommentarer til vekttråden

Jeg tror nok ikke jeg kommer til å gå opp noe særlig mer i julen, jeg spiser hverken snop, brus, julekaker eller kaker og desserter:p hehe. Og maten er det for øyeblikket liten plass til:p men tror nok vekten sniker seg på snart ja:)

Sent from my iPad using BV Forum

Men jøss da... Spiser du det ikke fordi du ikke liker det?? :-P

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Men jøss da... Spiser du det ikke fordi du ikke liker det?? :-P

Nei hehe:p har kjempelyst på nå når jeg er gravid ihvertfall:p men blir så dårlig av det..

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei hehe:p har kjempelyst på nå når jeg er gravid ihvertfall:p men blir så dårlig av det..

Åh... Litt kjedelig da :-(

Uke 25: +5kg

Fortsatt på stedet hvil:p kjenner jeg gruer meg litt hvis alt skal komme i slutten! Hehe

Sent from my iPad using BV Forum

Forrige mandag gjekk eg på vekta og hadde gått opp 1,2 kilo. Gjekk på vekta i går og hadde gått ned 900gram! Totalt vektøking: 300 gram... Kva skjer? Ete eg for lite? Ete lillegutt for mykje?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Forrige mandag gjekk eg på vekta og hadde gått opp 1,2 kilo. Gjekk på vekta i går og hadde gått ned 900gram! Totalt vektøking: 300 gram... Kva skjer? Ete eg for lite? Ete lillegutt for mykje?

Man kan gå opp og ned 0-3 kg kun pga væskemengden i kroppen. Så vil si du står vel på
En måte stille...
Hvor mye spiser du ca om dagen da? I tredje trimester bruker babyen 400-450 kalorier om dagen, så man trenger å spise litt mer enn vanlig.

Gått opp fra laveste vekt 60,6 kg til 65,3 men gått ned fra 65,3 på onsdag til 63,3 i dag.
Lurer på hvor mye det kommer til å være igjen av meg når babyen er ute om det skal fortsette slik.

Søteren min gikk ned 15 kg 1 uke etter fødeslen! :O
Jiiiiz

Gått opp fra laveste vekt 60,6 kg til 65,3 men gått ned fra 65,3 på onsdag til 63,3 i dag.
Lurer på hvor mye det kommer til å være igjen av meg når babyen er ute om det skal fortsette slik.

Jiiiiz
Er det fra vekt som gravid? Fordi graviditeten (baby, morkake, fostervann, økt blodvolum, livmor osv) veier ca 10kg

Jeg gikk ned 30 kg på 2 uker :p mesteparten var vann

Hvor mye spiser du ca om dagen da? I tredje trimester bruker babyen 400-450 kalorier om dagen, så man trenger å spise litt mer enn vanlig.

Eg er fortsatt i 2 trimester (27+2) og ete til eg er mett :P
Typisk dag: Står opp, ca kl 09:30, og ete ein bolle med havregryn, melk og syltetøy - blir som regel mett om ikkje kjempe mett.
Ete litt klementin, pepperkake og ei skive med noko pålegg, ca kl 13.
Ete middag med gubben - i dag blir det potet, laks og grønnsaker, ca kl 16:00
Ete enten to brødskiver eller ei ny skål med havregryn til kvelds.
Og skal ikkje legga skjul på at det blir litt diverse mellom måltider. Spesielt heimelaga pepperkaker :P Men trur ikkje eg klare å eta meir. Hadde ei vennine på besøk og lagde lunsj saman. Åt ein chiabatta (?) og var stapp mett! Orka ikkje å bevega meg etterpå og fekk nesten fysisk vondt i magen :/ Trur lillegutt pressa for mykje på magesekken - om det er mogleg..

Er det fra vekt som gravid? Fordi graviditeten (baby, morkake, fostervann, økt blodvolum, livmor osv) veier ca 10kg

Jeg gikk ned 30 kg på 2 uker :p mesteparten var vann

Hun hadde gått opp 13 kilo i svangerskapet, så hun har mistet 2 kilo ekstra og man vet jo ikke om hun fortsetter å gå nedover :)

Jeg har jo ikke gått opp noe ennå, så jeg kommer nok til å veie en del mindre enn før jeg ble gravid.
Alle har jo sine meninger og de synes jeg har blitt ett beinrangel nå i graviditeten.
Forundrer meg ikke om jeg havner på rundt 57-58 kilo (ca 15 kilo mindre enn jeg var)

30 kilo? Det er jo helt sinnsykt! :O

Jeg har heller ikke gått så mye opp i vekt. Gikk ned i vekt de første månene, men så har jeg gått opp et par kilo. Regner med jeg kommer til å veie rett under 60kg når jeg er ferdig.

Hun hadde gått opp 13 kilo i svangerskapet, så hun har mistet 2 kilo ekstra og man vet jo ikke om hun fortsetter å gå nedover :)

Jeg har jo ikke gått opp noe ennå, så jeg kommer nok til å veie en del mindre enn før jeg ble gravid.
Alle har jo sine meninger og de synes jeg har blitt ett beinrangel nå i graviditeten.
Forundrer meg ikke om jeg havner på rundt 57-58 kilo (ca 15 kilo mindre enn jeg var)

30 kilo? Det er jo helt sinnsykt! :O
Ja da la hun ikke på seg noe, bare baby og sånn.
Jeg hadde jo sf så hadde masse vann i kroppen. Det er jo ikke mulig å gå ned så mye i vekt og miste fett. Regner med at ca 10kg var baby og resten vann som "rant av" med en gang etterpå. Jeg trodde jeg hadde lagt på meg masse, vanskelig å se forskjell på vann og fett på lår feks. Jeg legger på meg ca 1kg i uka og tror en god del av det er vann... For jeg spiser ikke spesielt mye. Men det regnes ikke som vann av hs/lege før du har hovne ankler :p

Jiiiiz

Jeg gikk ned 17 kg bare fra dagen jeg fødte til dagen etterpå.. og hadde bare gått opp 7kg fra startvekt. Jepp..jeg var både undervektig og beinrangel :confused:

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Jeg gikk ned 17 kg bare fra dagen jeg fødte til dagen etterpå.. og hadde bare gått opp 7kg fra startvekt. Jepp..jeg var både undervektig og beinrangel :confused:

Lillebror er på vei ♡ 21. Februar 2014

Jeeeeez!

Jeg har blitt et beinrangel med kul på magen, så det blir neppe et vakkert syn og jeg skal gå ned så mye :p
må gå ned 13 kg fra vekten jeg har nå til bmi'en min sier at jeg er undervektig, men armer, fingre og resten av kroppen viser noe annet mener nå jeg og de rundt meg. Er ikke pent når beinene stikker ut :/

Får stå på etter fødselen og bygge litt muskler for å fyll i hudslafsene ^^

Jeeeeez!

Jeg har blitt et beinrangel med kul på magen, så det blir neppe et vakkert syn og jeg skal gå ned så mye :p
må gå ned 13 kg fra vekten jeg har nå til bmi'en min sier at jeg er undervektig, men armer, fingre og resten av kroppen viser noe annet mener nå jeg og de rundt meg. Er ikke pent når beinene stikker ut :/

Får stå på etter fødselen og bygge litt muskler for å fyll i hudslafsene ^^

Men hvorfor må du gå ned hvis du er normalvektig?

Back
Topp