Kommentarer på magen.....

lykkeliten8889

Betatt av forumet
Septemberlykke 2015
er det bare meg som blir sprø av at alle skal kommentere magen? hver gang jeg møter noen jeg ikke har sett på noen uker, så kommer det : OI, nå har du vokst, sikker på at det ikke er 2? eller, wow, har du virkelig 2 mnd igjen?

hvis de ikke kan si noe hyggelig kan de ikke bare holde kjeft?

Enig, det er drit irriterende:( Det mest fascinerende er at det stort sett er jenter/damer som kommer med de kommentarene - og gjerne de som har vært gravide selv. Prøver å ikke bli sur men merker at det er litt vanskelig:/

Ja, jeg og får høre en del!
Sikker på at det ikke er to?!
Har du så lenge igjen.
Osv.
Tenker ikke over at det er det samme som å si: herre gud så stor å feit du er! Arg . Har irritert meg mye at jeg har måtte "beklage" str på magen min ... :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har også motatt mange tilbakemeldinger. Men hos meg går det på: wow, ingen som skulle tro du var gravid i 6 mnd. Kjenner jeg blir irritert over at alle skal kommentere og ikke kunne glede seg på mine vegne. De mener nok ikke noe galt med det, men nå håper jeg magen snart begynner å vokse slik at jeg får vist den frem skikkelig :)

jeg har ikkje fått ein einaste komentar på magen min. men kommer gjerne etterhvert? det eneste folk spør meg om er om barnet sparker mye. men har ikkje så stor mage heller så er gjerne derfor ingen har komentert.

Back
Topp