I barnehagen til sønnen min jobber det noen tankeløse mennesker. En er helt vill hver gang hun ser meg og skal på død og liv både ta og kommentere magen hveeeer gang, sånn som i dag så sa hun "oi så stor du er, du blir jo bare større og større du!" mens hun prøver å klappe meg på magen. Jeg svarte ganske tørt at det er kanskje ikke så rart... Og da presterte en mannlig ansatt i Bhg som hørte dette, og si halvt leende "du må da klare å gå forbi kakebordet......" Jeg trodde et øyeblikk jeg hørte feil, ble så sjokkert.
Overreagerer jeg eller er det vel drøyt med sånne kommentarer? Hva gjør dere andre som opplever kommentarer og plagsom magetafsing? Jeg er en person som ikke liker klemmer og kroppskontakt med andre enn kun mine kjære, og jeg føler det som et overtramp når noen gjentatte ganger tar på magen min... Burde jeg si fra eller er jeg helt dust da?
Overreagerer jeg eller er det vel drøyt med sånne kommentarer? Hva gjør dere andre som opplever kommentarer og plagsom magetafsing? Jeg er en person som ikke liker klemmer og kroppskontakt med andre enn kun mine kjære, og jeg føler det som et overtramp når noen gjentatte ganger tar på magen min... Burde jeg si fra eller er jeg helt dust da?