Hvilke kommentarer har du fått i forbindelse med graviditeten?
Noen er artige mens andre kommentarer kan såre, her kan du skrive hvilken som helst
Noen er artige mens andre kommentarer kan såre, her kan du skrive hvilken som helst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg turte ikke si det 'face to face'tim min mor. Skrev en tekstmelding
Fikk tilbake emojier som;
Min venninne spurte om det var tull, og lurte på om jeg skulle ta abort.
Ellers har min samboers familie og venner svart meg sjokk og vantro
Ikke mye positiv tilbakemelding å få.....men det var vi jo forberedt på
Herregud, folk altså!Jeg turte ikke si det 'face to face'tim min mor. Skrev en tekstmelding
Jeg er sjokkertJeg turte ikke si det 'face to face'tim min mor. Skrev en tekstmelding
Det er jo horribelt!! For en gjeng Heldigvis stor lykke for dere. Men helt sinnsykt å si.Jeg turte ikke si det 'face to face'tim min mor. Skrev en tekstmelding
Det. Er så rart. Å spørre om «hva skal du bruke den informasjonen til?» må du spørre neste gang...Har fått spørsmål 3 ganger om det var planlagt eller et uhell..
Det spørsmålet har jeg også fått, garantert fordi det er nr 7. Sist var av nav fordi jeg går på aap og skal finne ut av hvor mange % ufør jeg blir og må ut i ny praksis.. jeg følte jeg måtte lyve, ikke en god følelse i det hele tatt!Har fått spørsmål 3 ganger om det var planlagt eller et uhell..
Ikke sant! Hvilken forskjell gjør det for folk om babyen var planlagt eller kondomet sprakkDet. Er så rart. Å spørre om «hva skal du bruke den informasjonen til?» må du spørre neste gang...
Åh ja det kan absolutt ikke være noen god følelse! Går på aap selv og er bare 8,5 mnd siden forrige ble født, kjenner jeg gruer meg til å må fortelle det til nav.. Skal egentlig prøve meg ut i jobb når minste begynner i bhg, men det blir 3 mnd før ny permisjonen starter..Det spørsmålet har jeg også fått, garantert fordi det er nr 7. Sist var av nav fordi jeg går på aap og skal finne ut av hvor mange % ufør jeg blir og må ut i ny praksis.. jeg følte jeg måtte lyve, ikke en god følelse i det hele tatt!
Skjønner godt du gruer deg, så synd at det skal være sånnIkke sant! Hvilken forskjell gjør det for folk om babyen var planlagt eller kondomet sprakk
Åh ja det kan absolutt ikke være noen god følelse! Går på aap selv og er bare 8,5 mnd siden forrige ble født, kjenner jeg gruer meg til å må fortelle det til nav.. Skal egentlig prøve meg ut i jobb når minste begynner i bhg, men det blir 3 mnd før ny permisjonen starter..
Dette før eg òg spørsmål om! Til og emd av fremmede som kiropraktor. Syns det er utrulig freidig å spørre om, og har ikkje øvd inn et svar som passer enda. For oss var det planlagt, men føler for å sei noko som gjer at den som spør om sånt føler seg litt ille til møte, og skjønner at dette er eit privat spørsmålHar fått spørsmål 3 ganger om det var planlagt eller et uhell..
Du får svare at ja, det var absolutt et uhell. Er ikke sikker på hvem som er faren en gang da får se nok hakesleppDette før eg òg spørsmål om! Til og emd av fremmede som kiropraktor. Syns det er utrulig freidig å spørre om, og har ikkje øvd inn et svar som passer enda. For oss var det planlagt, men føler for å sei noko som gjer at den som spør om sånt føler seg litt ille til møte, og skjønner at dette er eit privat spørsmål