Kommende storebror

TePa

Elsker forumet
Kommende størstebror på 6 skulle spille litt DS i sted. Han måtte spille babyspillet så han kunne lære litt om å passe på en baby.

spiller ca 2 min så ble det vel kjedelig og da kommer det fra han: kan vel bare spille noe annet for det går vel ikke å lære seg å ta seg av en baby på DSen uansett.....

han gleder seg til å bli storebror ;)

Hehe det er jo sant da! Her kan jeg ikke si at storebror verken gleder seg eller gruer seg. Han vet bare at mamma sier baby til magen og har lært seg at alle små barn er baby :P "baby" sier han hver gang han ser en liten <3

Hehe det er jo sant da! Her kan jeg ikke si at storebror verken gleder seg eller gruer seg. Han vet bare at mamma sier baby til magen og har lært seg at alle små barn er baby :p "baby" sier han hver gang han ser en liten <3
Sånn er storesøster her også:)

Han har jo aldeles rett i det =)

Her er storebror veldig opptatt av magen, men det er ikke så lett å forstå at babyen ikke kan noen ting når den kommer ut. Han vil leke og sparke fotball med babyen, sånn som han gjør med "babyene" i barnehagen :p

Samme her i huset. Og hvis han vil bli bært av meg i trapp eller noe (klarer jo å gå selv), og jeg sier at "mamma orker ikke det nå", så sier han "nei, mamma ha baby i magen sin" *smelt*
Nååw så herlig <3
Guttungen her setter seg til å vræle vis jeg ikke vil bære han noen ganger :P Men nå er han bare 20mnd, så han er vell litt unskyldt ;) Men de fleste gangene går han selv mens han leier meg.

Back
Topp