Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det gjør jo absolutt ingenting at mange vet det, men det føltes litt annerledes med andremann av en eller annen grunn. Føler også litt at jeg vil at storesøster skal vite det før veldig mange andre i familien, men jeg vil ikke at hun skal være med på sorgen om det ikke går veien, så da vil jeg helst være litt mer sikker enn det er de første ukene.Til meg var det flere på jobb som ble oppriktig bekymret i starten for jeg var så fraværende Så her vet mine nærmeste det (foreldre, søsken med partnere), noen på jobb og et par venninner
Tenker det går greit at de vet det om dette ikke skulle gå bra også, for da er det kjekt med ekstra støtte
Sjefen og avdelingsleder fikk vite det like tidlig som mamma og pappa, for det ble en del fravær Og de har vært så støttende
Tusen takk Ja, det var deilig! Og uventet mye følelser som krasjet i meg da jeg så det lille hjertet, det ligner jo ikke noe på noe enda, men det var veldig fint å se så langt har jeg jo bare vært kvalm og utmattet, så ikke så mye positivt sånn settGratulerer så masse Nå kan du senke skuldrene en del
Sniker litt her. Vil bare berolige deg med at høy hcg trenger ikke bety tvillinger. Sist svangerskap fikk jeg 1-2 på CB digital da jeg var 11 dpo, og 3+ da jeg var 17 dpo. Hadde høøøy økning i hcg, men kun én baby Kan hende du bare produserer mye hcg du ogsåÅåååhhh så spennende med UL i dag @Calathea Ja det blir vanskeligere å holde det for seg selv etter man har sett og vet at alt er som det skal være. Høres koselig ut med en slik reveal. Det finnes nettsider der man kan bestille klær og designe eget trykk evt.
Så er en del som vet allerede hos deg @Misstyri og det blir vel enda flere etter fredag
Jeg fikk 3+ på digital i dag Er "bare" 4+6 (20 dpo). Jeg fikk 2-3 for bare 5 dager siden samme dagen hcg ble målt til 164. Er ikke det ganske hurtig økning? Når fikk dere 3+?
Rettelse, jeg var 4+2 sier gravidboken min, så fort man glemmerTusen takk Ja, det var deilig! Og uventet mye følelser som krasjet i meg da jeg så det lille hjertet, det ligner jo ikke noe på noe enda, men det var veldig fint å se så langt har jeg jo bare vært kvalm og utmattet, så ikke så mye positivt sånn sett
Jeg testet aldri for 3+ forresten, sa meg fornøyd etter 2-3, tror jeg da var 5+2? men ser på "våre tester" at det er veldig individuelt hvor raskt det går. Ville ikke fått panikk enda
Det fortsår jeg godt. Må bare helt fantastisk Har du hatt med med deg noen på noen av timene til nå? Ja 4+2 høres mer riktig utTusen takk Ja, det var deilig! Og uventet mye følelser som krasjet i meg da jeg så det lille hjertet, det ligner jo ikke noe på noe enda, men det var veldig fint å se så langt har jeg jo bare vært kvalm og utmattet, så ikke så mye positivt sånn sett
Jeg testet aldri for 3+ forresten, sa meg fornøyd etter 2-3, tror jeg da var 5+2? men ser på "våre tester" at det er veldig individuelt hvor raskt det går. Ville ikke fått panikk enda
Takk for betryggelsen Det var enda tidligere enn meg så da får jeg roe hodet litt før det rabler for megSniker litt her. Vil bare berolige deg med at høy hcg trenger ikke bety tvillinger. Sist svangerskap fikk jeg 1-2 på CB digital da jeg var 11 dpo, og 3+ da jeg var 17 dpo. Hadde høøøy økning i hcg, men kun én baby Kan hende du bare produserer mye hcg du også
Nei, ikke hatt med meg noen hittil. Første gangen jeg hadde med meg noen første gangen var på TUL ved 12 uker, har ikke bestemt meg for om jeg skal ha med meg noen denne gang.Det fortsår jeg godt. Må bare helt fantastisk Har du hatt med med deg noen på noen av timene til nå? Ja 4+2 høres mer riktig ut