Kommende solomor

Misstyri

Flørter med forumet
Hei

Tenkte det kunne være greit med en tråd for de av oss som skal bli solomødre (om dette går veien) :)
Greit å dele litt erfaringer og slikt underveis med det vi opplever :)
 
Veldig god idè. Leste hva du har skrevet på "hvem er vi" og det er som om jeg skulle ha skrevet det selv. Har ikke vært gravid før jeg heller og mamma er nesten like spent og nervøs som meg. Dette blir første barnebarn og oldebarn i familien så det er veldig spennende. Mamma, pappa og bror er de eneste som vet noe. Resten får nyheten til jul (hvis alt går bra) :Heartred
 
Så fint at du lagde denne @Misstyri så slipper vi å kuppe "Hvem er vi?" tråden :laughing002
@Lulilelu jeg ble gravid med inseminering denne gangen, så om jeg bruker dagen jeg hadde inseminering så er jeg 7+0 i dag, men enn så lenge bruker helsevesenet menstermin som da gjør meg 7+3 :happy090

Første gang jeg ble gravid så visste en hel haug med mennesker det :laughing002 Denne gangen er det kun en felles solomammavenninne og 2 kollegaer som vet om det :laughing002

Litt usikker på når jeg skal begynne å fortelle flere det, men skal på TUL i morgen og har en følelse av at det kommer til å sitte litt løsere da om. Alt er som det skal. Lyst til å ha en type reveal for familien der 2 åringen min kommer på besøk der med en skjorte/body med "Kommende storesøster" på, men sliter litt med å finne en sånn, så vi får se :happy:
 
Til meg var det flere på jobb som ble oppriktig bekymret i starten for jeg var så fraværende :p Så her vet mine nærmeste det (foreldre, søsken med partnere), noen på jobb og et par venninner :)

Tenker det går greit at de vet det om dette ikke skulle gå bra også, for da er det kjekt med ekstra støtte :)

Sjefen og avdelingsleder fikk vite det like tidlig som mamma og pappa, for det ble en del fravær :) Og de har vært så støttende :D
 
Back
Topp