Kommemtartråd til veietråd

Hello:D
Har ikke fått med meg denne og veietråden før nå:p
Må få lagt inn meg selv daaaa...
 
Ned 0,3 kg og 1 cm siste uka :rolleyes: Går ikke fort, men det går i alle fall riktig vei :cool: Hadde håpet å være i mål før jeg skal til Spania i august, men det ser vel ikke helt sånn ut enda.
 
Ned 0,3 kg og 1 cm siste uka :rolleyes: Går ikke fort, men det går i alle fall riktig vei :cool: Hadde håpet å være i mål før jeg skal til Spania i august, men det ser vel ikke helt sånn ut enda.
Er ikke så farlig om det går sakte, bare det går riktig vei.
Og er du ikke helt i mål til ferien så har du en grunn til å ikke ta den helt ut mens du er der.
Tenk hvor kjedelig det vil være dersom du kommer tilbake og har lagt på deg så mye nå du har vært så flink
 
Ned 0,3 kg og 1 cm siste uka :rolleyes: Går ikke fort, men det går i alle fall riktig vei :cool: Hadde håpet å være i mål før jeg skal til Spania i august, men det ser vel ikke helt sånn ut enda.
Flott når det går nedover:D uansett fart;)
 
Er ikke så farlig om det går sakte, bare det går riktig vei.
Og er du ikke helt i mål til ferien så har du en grunn til å ikke ta den helt ut mens du er der.
Tenk hvor kjedelig det vil være dersom du kommer tilbake og har lagt på deg så mye nå du har vært så flink
Nei, skal uansett ikke ta helt av på ferie :p Etter at jeg er i mål, skal jeg jo stabilisere vekta på det nye nivået uansett, og det kan ta laaaang tid, så jeg prøver å tenke at det er en livsstilsendring jeg holder på med, ikke slanking ;)
 
Ble da 700 gram ned fra forrige mandag. Tom da kosa meg litt ekstra med søstra mi, men mye fornuftig også. Men noe ble det jo. Sier meg mer enn fornøyd med det ja :)
 
Da var det opp igjen, men nå har jeg ikke vært noe flink så det er helt min skyld! Men nå er det slutt, trenger en super start så har begynt å Shake for fullt idag.
 
Da var det opp igjen, men nå har jeg ikke vært noe flink så det er helt min skyld! Men nå er det slutt, trenger en super start så har begynt å Shake for fullt idag.
Shake til alle måltider?:)
 
Back
Topp