Komme ut på ryggen?

Chamonix

Supermamma
*MIA*
Kjennes jo ut som huleboeren prøver å komme seg ut i helt feil ende :-P
Men hvor kjenner dere bevegelse?
Beina presses jo mye ut på venstre side, men til tider langt ut mot ryggen :-S

Han dytter ned og til sidene, (Tror han presser ryggen sin ut mot venstre side og slår med arm og bein ut til høyre)
Men også utover mot magen og opp i ribbeina. Alle andre steder enn inn mot ryggen altså :p
Kjennes som han breier seg og prøver å lage seg mere plass nesten.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har jo galskapens vannkammer inne i magen, så vet ikke om jeg er representativ, men føles stort sett ut som om hun prøver i presse seg ut via huden over navlen. Au! :p spark har jeg stort sett bare på høyre side, men det har å gjøre med hvilken vei hun har ligget de siste ukene :)

Jeg føler han er over alt jeg! Men kjenner at han vanligvis ligger med ryggen mot min høyre side :-) har gjort det på jordmorkontroll siste to ukene og kjennes fortsatt sånn ut :-) kjenner masse nedpress, før var det bare når jeg sto oppreist, men nå er det mer når jeg både sitter og ligger også :-) kjenner stadig harde spark opp i ribbeina og langt bak i ryggen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her føler jeg han ligger godt plantet med ryggen/rumpa på høyre sida og sparker nede og langt ut på venstre siden. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

lurer av og til på om hun er på vei ut mellom de skrå magemusklene på venstre side, ja. Ser ut som brokk til tider!

Ja, her er magen konstant skjeiv!
Svær "byll" på høyre side, og ingenting på venstresida:P Hun trykker seg så hardt den veien at jeg får vondt i ryggmusklene, hehe

Syns det virker som han prøver å komme ut alle mulige veier jeg :P
Ut igjennom navlen, ut på høyre siden min og nedover er nok de veiene det er mest intens dytting, laaange spark eller noen voldsomme hopp :P

Min bytter side flere ganger om dagen, så her er hodet i alle fall ikke festa enda :) Det var en stund det kjentes ut som han tok avspark i ribbeina, og prøvde å presse seg ut der nede. Au au au! Heldigvis har han slutta med det der i det siste. Nå er det bare mye sprell og vonde kynnere nesten hele tiden... :/

Her har han ligget klar med hodet ned i flere uker allerede, for han sparker KUN opp
mot høyre side. Heldigvis treffer han ikke ribbeina ;) Beveger seg mye på midten, men
regner med det er at han "slenger litt" med kroppen, for hodet sitter på plass til en hver tid.

Snedig når det kjennes ut som de prøver å grave seg ut på feil sted :D

Back
Topp