Komme syk på ultralyd

LP-89

Flørter med forumet
Har ordinær ultralyd i morgen, men begynner å bli syk. Samboer har vært syk et par dager med kraftig forkjølelse. Noen som vet hvordan de forholder seg til det på sykehuset? Jeg skal klare å komme meg dit, men tenker i forhold til smittevern. Kommer til å ringe i morgen tidlig hvis jeg er dårlig. Er Ahus.

Spørs vel litt hvordan syk du er. Jobber selv på sykehus og så lenge du ikke har høy feber og hoster såpass at det blir vanskelig å gjennomføre undersøkelsen pleier det å gå fint. Bruk eventuelt ett munnbind. Så lenge du selv orker bør det gå fint. Er ikke voldsomme restriksjoner der jeg jobber i alle fall, men sikkert lurt å høre med de :)

Spørs vel litt hvordan syk du er. Jobber selv på sykehus og så lenge du ikke har høy feber og hoster såpass at det blir vanskelig å gjennomføre undersøkelsen pleier det å gå fint. Bruk eventuelt ett munnbind. Så lenge du selv orker bør det gå fint. Er ikke voldsomme restriksjoner der jeg jobber i alle fall, men sikkert lurt å høre med de :)
Sykepleier selv og signerer denne, hvis allmenntilstanden din er ok så hadde jeg bare møtt opp uten noe mer om og men xsmile3 Masse lykke til på UL!

Back
Topp