Komme seg videre

Miss_30

Forumet er livet
Septembergull'17
Hvordan kommer man seg videre etter et vondt brudd, hvor mannen var utro og holdt det skjult, samtidig som han var mer opptatt av henne enn meg? Jeg valgte å gå og han gikk videre med en gang og ble sammen med en annen, som jeg i tillegg må forholde meg mye til framover pga unger og samme skole/klasse, fritidsaktiviteter, osv. Jeg flytta fra alt og måtte bygge meg opp igjen, mens han lever livet og har ingen dårlig samvittighet i hele tatt. Han har ikke en eneste gang tatt noe ansvar for hva han har gjort og hvordan han har behandlet meg i ettertid. Han mener selv han ikke har gjort noe galt. Jeg kommer meg ikke videre og klarer ikke å tenke på noe annet, 24/7. Har utviklet enda større søvnproblemer enn jeg hadde og er bare trist inni meg hele tiden. Kvelder og netter er bare vonde. Føler meg gammel og uønsket. Ikke orker jeg tanken på andre menn heller. Venter liksom bare på at han skal angre seg og skjønne at han virkelig har såret og ødelagt meg.

Han og den nye dama involverte barna fra dag 1 og nå skal de på ferie sammen. I vogna vi kjøpte sammen i fjor. Jeg blir helt dårlig.
 
Desverre ingen gode svar. Er selv midt i ett samlivsbrudd- men uten utroskap da, jeg som valgte å gå etter flere tøffe perioder med en nå xmann som har vært uærlig ifht økonomien. Endelig fått meg bolig, og holder på å flytte inn med ungene- diskusjonen pågår ennå om hvordan samvær skal være.

Vil nok være tøft og trist en periode, men håper livet etterhvert vil stabilisere seg til ett nytt liv
 
Desverre ingen gode svar. Er selv midt i ett samlivsbrudd- men uten utroskap da, jeg som valgte å gå etter flere tøffe perioder med en nå xmann som har vært uærlig ifht økonomien. Endelig fått meg bolig, og holder på å flytte inn med ungene- diskusjonen pågår ennå om hvordan samvær skal være.

Vil nok være tøft og trist en periode, men håper livet etterhvert vil stabilisere seg til ett nytt liv
Takk for det:) Har fortsatt et lite håp inni meg at jeg skal oppleve glede igjen, men akkurat nå er jeg bare trist. Ble slutt i januar.
 
Ting er aldri lett når utroskap står i bildet.
Det er en stor sorg.
Jeg ville ha tatt ut lang sykemelding. Og prøve å bygge opp livet på nytt.
Sender stor klem.
Husker min svigerinne gikk gjennom dette.
Hun bygget opp store deler av livet etterpå.
Stein for stein ble lagt. Barnet va 1 år. Og i barnehagen.

1. Gjorde ferdig videregående
2.tok høyskole og bacherlor
3.praksis på aktuell arbeidsplass
4.fikk jobb og gikk til innkjøp av leilighet
5.fast jobb med morgenvakt

Idag er barnet 11år. Jeg er stolt av svigerinna mi.
 
Ting er aldri lett når utroskap står i bildet.
Det er en stor sorg.
Jeg ville ha tatt ut lang sykemelding. Og prøve å bygge opp livet på nytt.
Sender stor klem.
Husker min svigerinne gikk gjennom dette.
Hun bygget opp store deler av livet etterpå.
Stein for stein ble lagt. Barnet va 1 år. Og i barnehagen.

1. Gjorde ferdig videregående
2.tok høyskole og bacherlor
3.praksis på aktuell arbeidsplass
4.fikk jobb og gikk til innkjøp av leilighet
5.fast jobb med morgenvakt

Idag er barnet 11år. Jeg er stolt av svigerinna mi.
Nå går jeg ut i ferie etter i morgen, så sykmelding er nok ikke aktuelt nå. Dessuten blir det for mange timer hjemme med grubling hvis jeg ikke skal jobbe. Ikke at jeg ikke tenker på det på jobb, det kverne 24/7, men jeg blir nesten mer ødelagt av å bare være hjemme.

Ser ut som svigerinna di har klart å bygge seg opp igjen :Heartred Jeg har som mål å få en større stilling og få kjøpt meg noe. Nå leier jeg og det føles veldig usikkert. Ikke klarer jeg å spare noe heller, for nå sitter jeg med alle utgifter selv. Det er tøft.
 
Nå går jeg ut i ferie etter i morgen, så sykmelding er nok ikke aktuelt nå. Dessuten blir det for mange timer hjemme med grubling hvis jeg ikke skal jobbe. Ikke at jeg ikke tenker på det på jobb, det kverne 24/7, men jeg blir nesten mer ødelagt av å bare være hjemme.

Ser ut som svigerinna di har klart å bygge seg opp igjen :Heartred Jeg har som mål å få en større stilling og få kjøpt meg noe. Nå leier jeg og det føles veldig usikkert. Ikke klarer jeg å spare noe heller, for nå sitter jeg med alle utgifter selv. Det er tøft.


Jeg er sikker på at du vil klare det til slutt.
Masse lykke til.
 
Sykemelding er nok ikke lurt om man ikke har noen planer dor ting å gjøre når man er sm.

Men kan du reise bort litt?
Ha hjemmespa en kveld
Invitere venner hjem
Gå turer
Lese bøker

Og finnes det noen du lan snakke med om alle tankene dine?
 
Sykemelding er nok ikke lurt om man ikke har noen planer dor ting å gjøre når man er sm.

Men kan du reise bort litt?
Ha hjemmespa en kveld
Invitere venner hjem
Gå turer
Lese bøker

Og finnes det noen du lan snakke med om alle tankene dine?
Jeg har noen få jeg kan snakke sånn ordentlig med, men de har sitt eget, travle liv, så kan ikke plage de hver dager heller. Ikke ønsker jeg å være hun negative heller. Da er jeg redd for at folk blir lei meg.

Når det gjelder å reise bort, så har jeg egentlig ingen som kan bli med. Nå begynner jeg ferie neste uke også, og da skal ungene være hos meg i 3 uker. Det å ha ungene hjelper absolutt på :Heartred Vi skal finne på litt forskjellig.
Jeg går noen mil på tur i uka. Det hjelper VELDIG. Dessverre så går det litt over når jeg kommer hjem til tomt hus da.

Flere sier jeg burde funnet en venn/rebound, men jeg er ikke der i hele tatt. Jeg orker ikke tanken på å starte på et nytt forhold, bli kjent, unger involvert, osv. Jeg sørger veldig over alt jeg har mistet. Alle årene sammen, alt vi har opplevd, min beste venn og mannen i mitt liv som har gjort alt dette mot meg. Nå har en annen dame tatt over:(
 
Back
Topp