Komme seg gjennom termin

Elva

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Termin til den lille engelen vår er bare noen dager unna, noen som har noen gode tips til å komme seg gjennom den?
 
Å kære deg, det er en tung tid:Heartred Vi hadde termin til vår lillebror 8 juni. Jeg synes uken i forkant var veldig tung, for jeg gruet meg sånn til den dagen. Vi var innom grava dagen før for å gjøre den ekstra fin. Deretter tok vi hele langhelga på en øy ut i havgapet for å komme oss litt vekk. Fikk tips om å prøve å ha en slags markering/gjøre noe for å minnes, slik at ikke hele termindagen blir blytung. Jeg syntes det fungerte godt. Hele familien var grepet av sorgen den morgenen. Vi valgte å gå en tur til en plass som betyr mye for oss, så blåste vi såpebobler der for lillebror og sa noen ord. Utrolig tungt å stå der ute å vite hvilken tid som var kommet, men heldigvis føltes det litt letttere i etterkant og resten av dagen ble grei til tross for at det var termindatoen.

Sender deg mange gode tanker i en tung tid:Heartred
 
Ta vare på deg selv, ikke gjør ting fordi andre synes du skal etc. Gjør det som føles riktig for deg.
En markering kan være fint, ta med deg de du ønsker, og som du tror gir deg noe ved å være der
Vær egoist, og ikke tenk på andre sine følelser
 
Vår lille jente hadde termin 5 mai, det var en dag jeg grudde veldig til. Den dagen ble litt ekstra spesiell for vår del fordi jeg mistet min bror bare noen dager før. Men på termindatoen var vi noe sammen med familie, vi så på de få tingene som var kjøpt inn til henne, en body etc, og så på fot/håndavtrykkene av henne. Etterpå dro vi på minnelunden og vi la ned blomster og bare så på navnet hennes stå der. Denne dagen var så vond, men det var på en måte også "godt" å få den overstått, fordi vi hadde gruet oss så veldig. Ta vare på dere selv, varme tanker til deg <3
 
Min kommer i august, og jeg gruer meg. 60 dager til vår kjære lille gutt skulle kommet til verden og beriket dagene våre. Dessverre kom han i mai og levde bare i 20 timer. 23 august kommer til å bli utrolig hard, så jeg skjønner bekymringen din så godt! Håper dere klarer å komme gjennom den på en god måte. Jeg tror å gjøre dagen til noe hjelper <3 det skal vi gjøre
 
Termindato er veldig tung. Vår var i juni,andre år denne gangen. I fjor valgte vi å ta en liten leke,engel og blomster. Det var ganske tøft men også bra å ha det bakk oss. Denne gangen det var også tøft men litt lettere fordi jeg er gravid og håper på en frisk baby i august. Alt blir lettere med tid men ikke så lett egentlig :(
 
Jeg vil bare gi deg en skikkelig styrkeklem! Du er mye sterkere en du tror:Heartbigred
 
Her er bare termindatoen jeg egentlig skulle hatt ca 2 måneder unna. Det føles så feil og absurd og planlegge hva vi skal gjøre i påsken, da jeg egentlig skulle vært for gravid til å gjøre noe, føles så feil.
Livet er så fryktelig urettferdig, skulle vært i full shopping nå isteden har jeg trykket det lille jeg hadde så langt oppi boden at jeg neppe finner det igjen om jeg noen gang er så heldig å trenge det.
På termin datoen min skal jeg sette meg ned og se netflix og spise en stor boks is hele dagen og surmule.
Håper så indelig at det er en ny liten spire på gang innen da, mulig det gjøre dagen litt lettere å komme forbi.
 
Back
Topp