Komme inn til dere, eller? :)

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Idag fikk jeg positiv digital g-test, og er fortsatt ikke heeeelt med!! Jeg er sååå uendelig glad!! Men minst like redd for å miste igjen! Men jeg prøver så godt jeg kan å sette all min lit til at denne gangen skal det gå bra :love2 :love2 :love2 - FOR en forjulspresang det er :santa

Men nå lurer jeg på om jeg skal inn til dere eller ikke da... :) Unnfangelsen var (med veeeeldig stor sannsynlighet) den 6. desember, når blir da termin? :) og hvor langt (eller kort) er jeg kommet da? :) det står forskjellig fra terminkalkulator til terminkalkulator. Min gjennomsnitts-syklus er på 31 dager og tanta kommer 14 dager etter el. (men denne mnd har syklusen klussa seg til da, pga SA)
Hjelp meg, noen? :)

Får opp 31 august jeg da. Gratulere med en liten spire og velkommen til oss.

Tusen takk!! :) da blir den 31. august om man regner 40+2 og 1.september om man regner 40+3? :)

Får jeg bli med dere her inne da? ;)

Jepp, man regner et svangerskap som 40+3 for tiden i Norge, men BV har ikke oppdatert terminkalkulatoren. Men det er jo ikke så nøye en dag fra eller til sånn egentlig. Bli gjerne her! Koselig det. :flower

da velger jeg å regne med 40+2 jeg da ;) kommer nok ikke til termindato uansett, og har mer tro på august enn på september ;) gleder meg til å følge alle dere kjekke damer/jenter her inne :D

Back
Topp