komme inn om natten?

oktober2007 og juli2010

Blir kjent med forumet
pleie dåkkes unger å komme inn te dere om natten?

her pleie gutten min å komme inn kvar natt men den siste uka nå så har han sove på sitt rom e såå GLA... og så har han sove litt fram på te halv 8.... som regel så vil han stå opp halv 7 for då syns han det e måren....

håpe dette kan forsette at han kan sove på sitt rom...

eg har prøvd masse for at han ska sove på sitt rom.... og orke ikkje en kamp om natten når han komme inn...

Om han har hatt uhell i sin egen seng kommer han inn og legger seg hos meg [:)]

3 åringen her står fremdeles opp gjennsomsnitt klokken 05.00 om morgen, varier fra 04.30 til 05.30. og da er det morgen! synes han, full av energi. Kommer da nesten alltid inn til oss for at jeg også skal stå opp.

Han er blitt flinkere i det siste til å ligge roligere i sengen våres, ellers pleier han å turne rundt i sengen, jeg sier at det ikke er morgen før klokken 06.00. Da er det greit å stå opp. Jeg merker stor forskjell på om han har stått opp før fem og så nærmere halv seks...
Han har holdt på slik nå i over et halvt år, jeg håper han sover en time lenger når det blir sommertid.
Men ellers så har det hendt 2-3 ganger de siste par ukene hvor han har sovet til nærmere 06.00 og det har vært deilig for meg[8D]

Prinsessa har pleid å like sove lenge, var helt vanlig for henne å sove til rundt syv, halv åtte. men nå har hun begynt å stå opp rundt halv seks, seks hun også! Men mulig hun blir vekket av at Nathaniel er oppe da, skikkelig morgen fugler de her. Spesielt han...[8D][:D]
Men de legger seg stort sett uproblematisk i syv halv åtte tiden på kvelden og sover sammenhengende i alle fall...[:)]

Mine 4 gutter kommer ALDRI inn om natten. De to eldste prøvde en gang hver da de var mindre,vi bar de tilbake og sa at de skulle sove i egen seng,siden har de aldri prøvd.

han vil ikke sove i vår seng...... ganske deilig i grunn [8D]

Back
Topp