Komme i gang..

Ariada88

Glad i forumet
Noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan komme i gang?? [:-] Begynner å bli litt klar for fødsel nå ja.. Og sabo har fri kun påsken, får ikke tatt fri etter det, så vil så gjerne være hjemme igjen fra sjukehuset da!! Så det betyr at han bør komme i helga eller starten av neste uke...

10 uker med venting, det er snart nok igrunn.. [:-]

har desverre ikke noen tips altså.. for jeg har aldri fått lov til å gå tiden ut eller føde..[&:] men................ har jo hørt at det å ha sex ikke er helt feil[8D]

Jeg prøvde å komme med et fristende tilbud til min kjære, men han mente jeg bare hadde baktanker med det.. Hehe. Så da var han ikke så gira alikevel.. [:-] Vi får se hva kvelden bringer. hehe.

Hodet er i alle fall veldig bra festa, og har hatt masse kynnere den siste uka. har vært helt stile med kynnere i det siste, før de starta for ei uke sia.

Og bare jeg setter med i bilen får jeg masse kynnere.. hehe. er ikke hompete veier engang, det er bare det å sette seg i bilen.. [:-]

vask vinduer og spis masse masse kanel!![:D][:D][:D] og kjør på humpete veier ja, som du sier.. da gikk vannet til søskenbarnet mitt.. mn jeg stemmer fortsatt for sex.. syns han kan bidra litt da.. nå har du vært gravid så lenge..[:D][:D]

Bare kanel liksom?? hehe. eller går det bra med kanel-boller f.eks?? :p Litt tørt med bare kanel..
kanskje jeg skal vaske både trappa og vinduene i morra da.. [:-]

Ja, men han har prøve på mandag (og torsdag), så han syns ikke det passer såå bra akkurat nå.. [:-][:-] Vi får se om jeg ikke får han til å bidra litt alikevel.. Hehe. Har bare krevd at han skal være med på fødselen, utenom det trenger han ikke være på sjukehuset heele tida akkurat.

ORIGINAL: Ariada88

Bare kanel liksom?? hehe. eller går det bra med kanel-boller f.eks?? :p Litt tørt med bare kanel..
kanskje jeg skal vaske både trappa og vinduene i morra da.. [:-]

Ja, men han har prøve på mandag (og torsdag), så han syns ikke det passer såå bra akkurat nå.. [:-][:-] Vi får se om jeg ikke får han til å bidra litt alikevel.. Hehe. Har bare krevd at han skal være med på fødselen, utenom det trenger han ikke være på sjukehuset heele tida akkurat.

haha.. syns han heller skal prioritere deg enn prøver altså[8D] alvorlig talt.. [:D] eler ikke minst oss her inne.. vi dør jo av spenning etter hvoirdan den lille gutten ser ut[:)][:)][:)]

bak kanelboller du........... og vask hele huset fra gulv til tak.. løp i trappa..hmm.. ja.. jeg har i grunn ikke noe tips....[8D]

I dag har jeg vaske og skifta på senga, og funnet fram de nye lysene mine, så da bør i alle fall omgivelsene friste.. [:-]
Prøver å få han til å skjønne at det nok blir en stund til neste gang nå ja.. [:-][:-]

Da skal jeg prøve et glass med vann og kanel i morra.. Hvis ikke sex gjør susen. hehe

Jeg tok lakserolje jeg....og så fløy jeg på do den kvelden. Og den natta gikk vannet....så det funka her!

ORIGINAL: monicabebe

Jeg tok lakserolje jeg....og så fløy jeg på do den kvelden. Og den natta gikk vannet....så det funka her!

men lakserolje frarådes sterkt av de fleste helsepersonell, så kanskje det bør være siste utvei... jeg ville i alle fall aldri vurdert det

Hva med biola og kanel mens du har sex? Ikke glem denne fødepizzaen....

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: monicabebe

men lakserolje frarådes sterkt av de fleste helsepersonell, så kanskje det bør være siste utvei... jeg ville i alle fall aldri vurdert det

Ville ikke jeg heller tatt sjansen på. Kan jo risikere å føde med diare da[X(][&:]!

ORIGINAL: Actrine82

Hoho! Det hadde blitt et hærlig søl!!! [:D][:D][:D] Men ingenting som har hjulpet....
Ikke engang å skli på isen har fått i gang noe.. [:-] Traff heldigvis bare hele høyresiden da, ikke magen [:)]

ORIGINAL: Ariada88

ORIGINAL: Actrine82

Hoho! Det hadde blitt et hærlig søl!!! [:D][:D][:D] Men ingenting som har hjulpet....
Ikke engang å skli på isen har fått i gang noe.. [:-] Traff heldigvis bare hele høyresiden da, ikke magen [:)]

Søl??? jaja... det er dine ord!!! Elskov heter det..[8D][:D]

Er liksom ikke helt som den mer sexy utgaven med is og sjokoladesaus... [:-][:-][:-] Føler liksom ikke biola har samme sex-appelen.. [:-] Og strø på med litt kanel.. [:-]

jaja hver sin smak!

[8|][:D][:D][:D][:D]

Neida.. har ingen andre forslag å komme med!

Nei, ser ikke ut til at noe hjelper... Han er jammen meg sta når han først vil!! Hehe. Ribbena mine begynner å bli så såre....... Og jeg føler meg overmoden for fødsel.. Hvorfor skal det ikke skje noe?!?!?! [:-][:-][:-][:-][:-]

Fordi du håper for mye!!
Slik var det sist hos meg! Da mannen fikk omgangssyke.. DA ville Aslak ut! tullegutten

Back
Topp