komfyr vern!!

Chips

Elsker forumet
har dere det? skal dere ha det? vi har enda ikke fått tak i. plystre plystre[8|]

Hva er det?

Ikke enda, men må ha det nå!!!! William rekker opp[&:]

Hvordan gjør man det når man har innebygd komfyr? 

ORIGINAL: huva

Hva er det?

slik "plate" du har foran bryterne på komfyren så ungen ikke får skrudd på. OG ikke får tak i det som står oppå. skal være slik at den ikke er i veia for deg når du skal skru på[;)]

noen som vet hvor de har slike??

ORIGINAL: enois

Hvordan gjør man det når man har innebygd komfyr? 

hmm[8|]

like så smart med grind inn til kjøkkenet.

Vi har induksjon platetopp, så tror ikke det trengs her i gården etterhvert nei..[:)]

ORIGINAL: CogJ

nope.. kommer ikke til å bruke det, eller barnesikring på skuffer..
kun fordi at mine barn skal vite at de ikke skal plukke på ting.. mamma gjorde sånn med oss, og det fungerte veldig bra..

jo d kan fungere bra, eller ikke. vi hadde ikke slik når vi var små og det gikk bra...

ikea skal jeg på snart så da får jeg se om jeg finner en

ORIGINAL: Bekke

Vi har induksjon platetopp, så tror ikke det trengs her i gården etterhvert nei..[:)]

Vi også! [:)]

Har ikke hatt bruk for det ennå, Marius har stooor respekt for varme og tør ikke røre den etter at vi sa at han kunne brenne seg.. kan jo håpe at nestemann er like flink

ORIGINAL: CogJ

nope.. kommer ikke til å bruke det, eller barnesikring på skuffer..
kun fordi at mine barn skal vite at de ikke skal plukke på ting.. mamma gjorde sånn med oss, og det fungerte veldig bra..

Haha, da må du møte sønnen min, fins ikke en gutt som er like klåfingret!!!! Tenkte som deg, men revurderte raskt[;)]

elisa- ja ungene skal jo lære da..

eg har prøvd å få tak i , men det er jo ingen av de som dekker knottene, de dekker kun så ungen ikke kan ta på selve platen[:@]

vi har og sånn svart induksjonsgreie eller ka de heter... men de er jo varme for snuppa når ho snart når opp...
foreløpig når ho bare opp til å skru på knottene[&:]

ORIGINAL: Mayen82

eg har prøvd å få tak i , men det er jo ingen av de som dekker knottene, de dekker kun så ungen ikke kan ta på selve platen[:@]

vi har og sånn svart induksjonsgreie eller ka de heter... men de er jo varme for snuppa når ho snart når opp...

prøvd den på ikea?[8|] skal dit i juni og se etter. liten vits om de ikke dekker knottene

Brukte ikke sånn når noah var liten, han var lite interessert i ovnen, må se an ungen før vi kjøper noe slikt, skal først og fremst prøve uten..[;)] men det er nå heldigvis enda en stund før vi trenger å tenke på det [;)]

ORIGINAL: Bekke

samme her, og stekeovn har en integret barnesikkring som standard

hmm-- litt tidlig å skaffe seg det enda?? selv om det hadde vært ypperlig til sambo innimellom når han er på fylla:P (veldig flink til å glemme platene på:P)
men skal prøve å klare meg uten ja... men kommer vel til å se det ann på lillemor sin oppførsel..

Vi har.. Og den står på enda.. Noah vet han ikke har lov borti, men han husker det godt når han ser den..

Vi hadde også grind inn til kjøkkenet først. Men det tok ikke så lang tid før han skjønte å åpne den.. [8|] Og vi hadde 2 forskjellige vi prøvde med.. Da var han 2 år..

Jeg er kjempe fornøyd med å ha det. Det er flere i slekta som har mindre unger, så jeg vet no at de ikke får til å skru på eller brenne seg om noe står å koker..

ORIGINAL: chips

ORIGINAL: Mayen82

prøvd den på ikea?[8|] skal dit i juni og se etter. liten vits om de ikke dekker knottene

ja der har jeg vært å sett, og den stod på en utstilling, og dekket jo bare selve toppen på komfyren, ikke knottene

Kanskje de skikkelige kjøkkenbutikkene har sånne som passer?

Back
Topp