Komfyr i hvit eller rustfritt stål?

Vi har stål komfyr og kjøleskap.

Ser jo møkkete ut hele tida :-P

Så neste gang går jeg for hvitt iallefall ;-)

Evt svart hvis innredningen er hvit ;-)

Har stål og opplever ikke mer fingermerker på det enn jeg gjorde med det hvite. Må jo vaskes en gang i uken uansett, syns jeg. Men det blir veldig fint hvis man bruker vaskemiddel beregnet for edelstål. Da får man også en beskyttelseshinne utenpå metallet som gjør at flekker ikke setter seg så fort og lett lar seg tørke av meg en tørr/fuktet klut..

Vi har stål og er godt fornøyd! Vi valgte en type som IKKE setter merker. Så jeg gnikker ikke meg ihjel! Forrige stålkjøleskap var pyton, så må tydeligvis være flere "typer" overflater?

Vi skal ha helt hvitt kjøkken og blir stål komfyr og micro! Rett og slett fordi vi synes det blir finest og vi har det nå og er veldig fornøyd med det :)

♡ Venter en jente 14.februar 2015 ♡

Hvite hvitevarer på hvitt kjøkken, stål på svart kjøkken. Synes jeg da.

Hadde valgt hvitt. Er jo veldig greit om det finnes slike stålkomfyrer som er lette å holde rene, men man ser vel fingermerker fordi om? Siden jeg hater å vaske komfyr. Knotete. Så da hadde jeg valgt hvitt, for enkelthetens skyld ;)

Hvite hvitevarer på hvitt kjøkken, stål på svart kjøkken. Synes jeg da.
Ja, vi har snakket mye om det etter alle svarene deres har haglet inn og vi er enig i at stål til mørke kjøkken er best, hvertfall ikke hvitt til et mørkt kjøkken. Vi hadde som sagt hvitt sist og var strålende fornøyd med det, men greit å ikke bare gjøre det samme igjen uten at det virkelig er gjennomtenkt.
Nå er det bestemt, det blir hvitt til hvitt kjøkken. Vi gleder oss:D

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Har hvit komfyr og hører og at det er mye enklere og gjøre rent, så ville gått for det :)

Back
Topp