Komfyr i hvit eller rustfritt stål?

Huleboer!

Juli 2013 og desember 2014❤
Juli13-jentene
Januarskatter 2015
VIP
Vi skal pusse opp kjøkkenet. Forrige gang hadde vi hvitt kjøkken og hvit komfyr og jeg var kjempe fornøyd:D
Denne gangen skal vi også ha hvitt kjøkken og jeg er litt usikker på om vi skal ha komfyr og micro i hvit eller rustfritt stål. Det skal selvsagt være intergrert. Jeg velger uten tvil hvit igjen om det er sånn at det blir mye fingermerker på de med rustfritt stål. Hva er deres erfaring og hva ville dere ha gjort?
Har et barn på 1 år og en som kommer i januar, og det er derfor ikke lenge til det flyr to klåfingrede unger rundt og tar på alt.
Micro i hvit: ImageUploadedByBV Forum1410599194.712320.jpg
Microi stål:
ImageUploadedByBV Forum1410599210.880611.jpg
Komfyr i hvit:
ImageUploadedByBV Forum1410599234.547795.jpg
Komfyr i stål:
ImageUploadedByBV Forum1410599252.749062.jpg

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Ville gått for hvit. I tillegg til at det et mest praktisk.
Vi har stål, ikke mitt valg. Synes det fort blir kaldt og upersonlig. Vanskeligere og holde rent også.

Hvitt!!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Gi meg gjerne argumenter...

♡Jente 05.07.2013♡
Hvitt fordi jeg elsker hvitt interiør!
Ikke rusfritt stål fordi jeg blir GAL av å tørke fingermerker (både fra små og store fingre... :p)

Me har stål. Blir gal av å vaska av se hver dag efter fingeravtryck fra alla här hjemma
Eg hade valgt hvit. :-)

Hadde valgt hvitt! Hadde stål en plass jeg har bodd og det var grusomt - fingermerker bare du så på det.

Synes rustfritt stål er ser finest ut :-)

De små barna burde jo uansett etterhvert lære å ikke kladde så mye på en komfyr, da den kan være varm (?)

Vi har hvit innredning og sorte hvitevarer.
Vi valgte sort for å bryte litt i alt det hvite.

❤️ etterlengtet skatt 24/3-15 ❤️

Syns personlig hvite hvitevarer er mye finere og lettere å holde rene :-)

Synes rustfritt stål er ser finest ut :-)

De små barna burde jo uansett etterhvert lære å ikke kladde så mye på en komfyr, da den kan være varm (?)
De fleste nyere ovner holder seg kalde utenpå.. Iallefall gjør vår det.

Men til HI: ville valgt hvit!! Blir gal av rustfritt stål, får det aaaldri pent :/

Selv har vi rustfritt stål, både på micro og komfyr. Vi har mørkt kjøkken.

Masse fingermerker ja, men verdt å tørke mye av syns vi:P

Hadde valgt hvit

Tusen takk for svar alle sammen! Det viser seg hvertfall at de rustfrie fortsatt setter fingermerker slik som for noen år siden:p
Det ser ut som vi går for hvitt denne gangen også:D

♡Jente 05.07.2013♡

Vi har stål, lite ingermerker men det er dordi poden ikke noen gaang har ått lov å ta på den.
Vi skal ha stål igjen, har hvitt kjøkken

Vi har stål, lite ingermerker men det er dordi poden ikke noen gaang har ått lov å ta på den.
Vi skal ha stål igjen, har hvitt kjøkken
Hulerboermannen setter nok mer merker enn ungen:p (hans ord da jeg leste hva du skrev)

♡Jente 05.07.2013♡

Back
Topp