Komfortable truser?

Mumsy

Forelsket i forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Hei
Har noen erfaring med truser som er komfortable både under graviditet og etter fødsel?
Nå har jeg tynne truser i microfiber fra Pierre Robert, men de begynner å bli for små og gnager :shy:.
Derfor tar jeg gjerne i mot forslag på hvilke store gode bomulls truser som finnes på markedet :D Har sett på typer fra sloggi feks, men finnes så mange modeller at jeg vet ikke hvem jeg skal velge..

Jeg liker bomullsbokserene til Pierre Robert, brukte de også i forrige svangerskap og etter fødsel :)

Jeg er veldig fornøyd med bomullstruser fra Lindex, «klassisk truse med høyt liv» heter de på nett. Sømløse og veldig komfortable:)

Elsker boxerene fra cubus i sånn suuuuper stretch :hilarious: har sikkert 10 av de

Jeg er veldig fornøyd med bomullstruser fra Lindex, «klassisk truse med høyt liv» heter de på nett. Sømløse og veldig komfortable:)

Takk for tips :D Hvordan holder de seg i vask? Var inne på nettsiden nå og de så veldig behagelige ut. Men jeg hiver ofte alt av 60° vask i tørketrommelen og truser som ikke er bomull blir ofte ødelagt etter et par runder i vask og tørk..

Jeg er veldig glad i bomullshipsterne fra Kari Traa. Nå har jeg gått over til gravid bomullstruser fra Lindex og bonprix. Fantastisk behagelig. Kjøpte også noen fra h&m, de er romslige men går ikke over magen. Tenker at alle disse vil fungere en stund etter fødsel, tar jo av og til litt tid før alt «sklir på plass»:)

Jeg er veldig glad i bomullshipsterne fra Kari Traa. Nå har jeg gått over til gravid bomullstruser fra Lindex og bonprix. Fantastisk behagelig. Kjøpte også noen fra h&m, de er romslige men går ikke over magen. Tenker at alle disse vil fungere en stund etter fødsel, tar jo av og til litt tid før alt «sklir på plass»:)

Takk for tips, de skal jeg sjekke ut :D Liker ikke de som går over magen, men litt romslige uten at de dekker magen høres supert ut.

Takk for tips :D Hvordan holder de seg i vask? Var inne på nettsiden nå og de så veldig behagelige ut. Men jeg hiver ofte alt av 60° vask i tørketrommelen og truser som ikke er bomull blir ofte ødelagt etter et par runder i vask og tørk..
De holder seg veldig bra! Bruker ofte tørketrommel selv og de er like fine:D

Back
Topp