Komfgave? *samme som på gen*

Trone

Gotta love ebay
VIP
http://www.babyverden.no/Nettsamfunn/Forum/Rom/Innlegg/?topicId=1439193

Vi er invitert i komf til en fetter av meg som vi aldri treffer. Jeg` skal ikke i komfen siden jeg skal vekk i helgen, men mannen min skal ha med seg ungene da.

Saken er at vi treffer så og si aldri denne fetteren. Vi har ikke noe særlig kontakt med den familien utenom onkelen og tanta mi når de er på besøk hos farmor (farmor er naboen vår).

Det er ikke noe ondt blod mellom oss altså, men vi er bare aldri på besøk hos hverandre.

Jeg har ikke sett fetteren min på flere år og mannen min og ungene har aldri møtt han.

Hva er vanlig å gi i komfgave egentlig? Vi var ikke invitert i komfen til søsteren hans sin komf, så har ingenting å sammenlikne med der heller.

jeg hadde og gitt 200 kr :) tror det er en ganske vanlig sum til folk en ikke kjenner sååååå godt! :)

Vi skal i komf til helga, og jeg tenkt eå gi 500,- Men det er tantunge da...! Skal gi til en annen også, som ikke er så nærme, og der skal vi ikke gå heller. Han tenkte jeg å gi 300,- til. Men jeg har egentlig ikke peiling på hva som er vanlig... :/ Er det litt mye eller?

Hadde gitt 200,- ikke noe mer ihvertfallemoticon

Jeg var i konfirmasjon til et søskenbarn av meg som jeg i grunn heller aldri ser......men vi ga 300. Jeg synes 200 var litt lite til konfirmasjonsgave til familie. Hadde det vært naboen så, ja..... ;-)

Æ hadde gitt 200, kanskje 300 (kommer an på økonomien)

Men blir han skuffa av 200 kr så har han alt for mye peng uansett ;P

Så noen på gen som sa at vi burde i alle fall gi for 300 kr, siden T skal med begge ungene. Vel...
Point 1: man gir da ikke gave etter hvor mye maten koster?
Point 2: De skal dra etter maten, så kaker og slik får de ikke med seg.
Point 3. Hadde de ikke skulle blitt naboene våre, så tviler jeg på at vi hadde blitt invitert.

hadde gitt 200..300 kr. jeg ... 

Jeg er bedt i konf til fadderbarnet mitt, og gir 500, siden det er fadderbarn og er invitert til kirke, middag og kaker! 

Men det er i trøndelag og jeg har ikke sjangs i havet til en hel helg på reise - blir en DYR konfirmasjon da!! Så sender penger og et selvlaget kort... 

Back
Topp