komentar fra mannfolket mitt

Skrulletulla

Gift med forumet
"Kjære, kan du gå over med støvsugeren"? "hææ? støvsuget ikke vi på Fredag da"? (dette er da mandag)

Må le litt,samme søren når det ble sist gjort,se rundt deg.. [8D][:D][:@] hehe Dessuten er det lenge siden fredag,det har vært helg og vi har hatt overnattingsbesøk liksom.. ehee

Hehe [:D]
Ikke alle mannfolk ser at det trengs husarbeid. :)

haha slik er sambo her og.. Støvsuger jeg en mandag så ser han ut som det spørsmålstegnet om jeg spør om han kan støvsuge på onsdag.. Så kommer det jammen du har jo netopp støvsuga jo!   men er vell ikke altid like lett for mannfolk og se at det kanskje trengs og bli gjort ting litt oftere enn 1 gang i uka [:D][:D]

Høres ut som noe jeg kunne sagt..[:)]

ORIGINAL: Bollak

haha slik er sambo her og.. Støvsuger jeg en mandag så ser han ut som det spørsmålstegnet om jeg spør om han kan støvsuge på onsdag.. Så kommer det jammen du har jo netopp støvsuga jo!   men er vell ikke altid like lett for mannfolk og se at det kanskje trengs og bli gjort ting litt oftere enn 1 gang i uka [:D][:D]

hehe... jeg pleier å si "hæ? skal du dusje igjen"? dusja ikke du i går,og forgårs og dagen før der?? [8D][:D]

Her er det omvendt. Mannen min støvsuger minst en gang om dagen og sukker oppgitt når jeg mener at det er helt unødvendig.

Back
Topp