Kombiskap eller kjøleskap?

tamlin77

Glad i forumet
Vi har nå en fryser og kjøleskap. Skal kjøpe nytt kjøleskap, og vurderer et kombiskap med halve kjøl og halve frys. Noen som har erfaring med dette?
Er litt redd for at det blir for lite plass, men greit å få bort fryseren for plassen i huset.

Har alltid hatt kombiskap da jeg ikke har hatt fryser. Litt liten plass men det går helt greit. Får alltids plass i kjøleskapet - det er fryseren jeg gjerne skumme hatt mer i...

Sent from my iPhone using BV Forum

Vu har alltid hatt kombi der vi har leid leiligheter, og det var himmelsk å få rent kjøleskap og fryser da vi kjøpte hus og fikk plass til det. Elsker å ha god plass til både mat, evt matrester, kaker osv i kjøleskapet, og ikke minst god plass i fryseren til å hamstre når det er tilbud på butikkene :D

Vi har kombiskap + en fryseboks. Men kunne tenkt meg å ha et kjøleskap og et fryseskap:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har kombiskap, og jeg synes det blir for lite fryseplass. Skulle ønske jeg virkelig kunne handle mer på tilbud og fryse ned! Kjøleskapet er det grei nok plass inni, men savner plass til kaker f.eks. dersom det er bursdag.

Vi har kombiskap men når det byttes ut neste år blir det full size kjøleskap og full size fryseskap.. Aldri mere kombiskap ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har kombi,men vurdere å bytte det ut i et stooooort kjøleskap,vil ha sluk med isbiter men hsr ikke plass på kjøkkenet:(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har kombi, og gleder meg sååååååå vaskerommet blir ferdig så vi får en skikkelig fryser der. 3 små skuffer er ikke nok som fryser. Kjøleskapet er lite og det blir stappa. Kunne tenkt meg større kjøleskap også, men fryser mest.

Vi har kombiskap + stor fryser i kjelleren. Veldig greit å slippe å gå ned i kjelleren hver gang vi skal ha noe i fryseren :P Synes det er god nok plass i kjøleskapet, men kunne godt hatt bedre plass.

Vi har kombiskap nå og jeg hater hvor lite det er! Nå skal vi flytte, og da skal vi ha side by side kjøleskap på kjøkkenet og kombiskap i boden.

Hadde kombiskap da vi bodde i leilighet og syns det ble alt for liten plass både til kjølevarer og frysevarer. Nå har vi stort kjøleskap og stor fryser, og er kjempefornøyde :-)

Back
Topp