Kombinert vaskemaskin og tørketrommel

Leus

Forelsket i forumet
Noen som har noen erfaringer å dele? Vurderer å gå til innkjøp av en sånn og har fått en del advarsler, for går en av delene i stykker kan man ikke bruke den andre. Men greia er at vi har et pittelite bad og jeg trenger sårt en tørketrommel. Pluss at vaskemaskina mi går på det 11 året og har begynt å synge når den sentrifugerer [8D]
Setter pris på om noen har noe å dele!

Vi har og den er helt genial!! Funker som bare rakkern. og de er visst mye mer utbedret nå enn før så de skal fungere like godt som hver for seg maskiner! hehe..(du forstår hva jeg mener) :D Kunne ikke vært mer fornøyd. Vi har greit stort bad, men det er vinkla sånn at et stellebord ikke hadde passet så greit inn her, så da var d greit å kunne ha stellematta på toppen av den. Jeg er stor fornøyd! hadde en på hybelen jeg leide for en 5 års tid siden, men da lukta klærne alltid ekkelt når de kom ut. Men det er jo lenge siden og var en skikkelig jalla maskin!

er vel som mange sier, er vel slik som med tv ( med innebygd dvd player) at røk den så funka tven, men ville koste mer å reperare en å få ny osv.

Men det er da bare å høre der du evt skal kjøpe den osv, og at du får med forsikring og garanti og alt det der pakke.

Eneste som kan være negativt er at du feks ikke kan vaske en maskin, for å deretter hive i tørketrommelen for å direkte sette på ny maskin. Sånn tidsmessig er det ålreit å kunne da!

Har aldri hatt det selv men jobba som hvitevareselger. Helt greie produkt, men i og med det er 2 maskiner er det mer slitedeler og lettere for at de varer kortere, spesielt med mye bruk. Du bør også være klar over at tørkekapasitet ofte er halvparten av vaskekapasiteten, men det er forskjell fra de forskjellige merkene. Man kan derfor ikke alltid tørke alt man ha vasket hvis det er en helt stappa maskin og forvente at klærne er helt tørre, men det er nok noe du finner ut av. Jeg ville nok ikke kjøpt det selv nå, men jeg har stor vaskekjeller så plass er ikke no problem for meg. Men har du lite plass og trenger tørketrommel ville jeg helt klart gått for det. Sånn prismessig ville jeg selv kanskje lagt meg midt på 3 fremfor å kjøpe de aller rimeligste. Nå har jeg desverre ikke oversikt over hva som er på markedet lenger, men grav frem det du kan av informasjon om de forskjellige vask/tørk så finner du nok den som er best for deg.Og ikke vær redd for å spørre selgerne i butikken om tilbakemelding på produktet. Dessuten kjøper du på Elkjøp er det 30 dagers returrett (Du kan prøve den i 30 dager og levere den tilbake brukt og få alle pengene tilbake uten spørsmål (ja jeg har jobba på elkjøp[8D]))

Back
Topp