kombinert vask/tørk

S-mamma

Gift med forumet
vaskemaskin og tørketrommel i ett. noen som har d?
ser elkjøp har tilbud på en nå http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/vask-tork/vask-tork-kombinert/ARMXXL125EU/hotpoint-ariston-vask-tork,
vurderer å kjøpe den!
Men har ingen anelse om disse er gode?
Har ikke plass til to maskiner på badet, trenger liksom plassen oppå oppvaskmaskinen til bleier o.l. Også var den jo heller ikke dyr [:D] men d kan jo være negativt da..

Jeg ville ikke kjøpt den. Alt for lav hastighet på sentrfugen. Og hvor skal du gøre at 2 kg tøy mellom vask og tørk. Både vask og tørk bør ha samme kapasitet og sentifugen på en ny maskin bør være 1600. Men det er nå min mening.

Etter hva jeg har hørt er det kun to kombimaskiner som er egna for småbarnsfamiler og stor mengde vask og det er AEG og Miele.

takk for tilbakemelding! enig i at d var lav hastighet på sentrifugen.
ja vurderer aeg, miele er vel sykt dyr! må sjekke;)
men alle jeg har sett på har lavere vekt på tørking.. så tenkte å bare vaske mindre om gangen da.

ORIGINAL: MammaMia98

Jeg ville ikke kjøpt den. Alt for lav hastighet på sentrfugen. Og hvor skal du gøre at 2 kg tøy mellom vask og tørk. Både vask og tørk bør ha samme kapasitet og sentifugen på en ny maskin bør være 1600. Men det er nå min mening.

Etter hva jeg har hørt er det kun to kombimaskiner som er egna for småbarnsfamiler og stor mengde vask og det er AEG og Miele.

ORIGINAL: Nirie83

takk for tilbakemelding! enig i at d var lav hastighet på sentrifugen.
ja vurderer aeg, miele er vel sykt dyr! må sjekke;)
men alle jeg har sett på har lavere vekt på tørking.. så tenkte å bare vaske mindre om gangen da.

ORIGINAL: MammaMia98

blir dyrt å vaske lite og ofte også da... og du bør gå for en som ligger i høy energiklasse A. Ellers blir det du sparer på produktet fort brukt opp i strøm...

da vi skulle kjøpe ble vi anbefalt av mannen i butikken å ikke kjøpe kombi, for han hadde inntrykk av at tørketrommel-delen gikk mye raskere enn vaskemaskin-delen. (ganske sikker på at det ikke var for å få oss til å kjøpe to maskiner i stedet for en, for vi gjorde det veldig klart at vi bare skulle ha vaskemaskin, men hadde tenkt litt på å kjøpe en med tørketrommel også)

Og - om trommelen ryker, har du ikke vaskemaskin heller.
Så jeg ville aldri kjøpt kombi.

ikke kjøp den , det er ingenting for en barnefamilie...har pratet med folk som har hatt og de sier aldrig mer sånn maskin

ok blir ikke den. htakk![:)]

Back
Topp