Kombinert dåp og bryllup

Mom2be

Betatt av forumet
Noen her som har hatt selv eller vært i kombinert dåp og bryllup? Vi vurderer det da ingen av oss er spesielt glad i oppmerksomhet og ikke ønsker å bruke mye penger på et bryllup. Vi tenker da å ha vielsen først og dåpen etterpå, og at selskapet etterpå er kun for dåpsbarnet.

Vi hadde bryllup og dåp samme dag da vi fikk vårt første barn. Men vi hadde litt anneledes enn dere vil ha, vi feiret bryllup, ikke dåp etterpå. Jeg synes det var en veldig fin sermoni og følte at det var unødvendig at familie skulle måtte bruke penger på å reise for å feire oss to ganger på kort tid. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi hadde bryllup og dåp samme dag da vi fikk vårt første barn. Men vi hadde litt anneledes enn dere vil ha, vi feiret bryllup, ikke dåp etterpå. Jeg synes det var en veldig fin sermoni og følte at det var unødvendig at familie skulle måtte bruke penger på å reise for å feire oss to ganger på kort tid. :)

Ikke sant:) skal lufte ideen for min kjære. Han gjør nok heller det enn et vanlig bryllup kjenner jeg han rett;)

Sent from my HTC One mini using BV Forum mobile app

Ikke sant:) skal lufte ideen for min kjære. Han gjør nok heller det enn et vanlig bryllup kjenner jeg han rett;)

Sent from my HTC One mini using BV Forum mobile app
Min mann ville egentlig ikke ha det på samme dag, men jeg er en av de som ikke syns dåp er så viktig, så da sa jeg at om barnet skulle døpes fikk det bli på samme dag. :)

Back
Topp