kombinere mm og mme??

BTM

Glad i forumet
Augustlykke 2015
adrian gulper mye og er i tilegg sulten heeeele tiden, så jeg klarer ikke å fylle opp puppene så fort som han trenger. i går kveld måtte jeg ty til mme, siden han var super urolig og sulten.. er det mange av dere som kombinerer? og evt hvorfor? er dette noe man bør høre med helsestasjonen om, står nemlig det på mme pakka mi[8D][;)]

Aaakkurat som meg vettu thejohan!! 30 etter vanlig pumping, 40 på en skikkelig god dag, og snuppa krever 60-70 per måltid!!! Kjenner jeg leter og leter etter folk i samma situasjon og "venter" på godkjennelsen om å gå over til bare mme........teit men sant...

Jeg gir mm på dagen og mme om natta :-)

ORIGINAL: Drcat

hvordan fungere det for deg? får du ikke spreng om natta?? og sover han bedre med mme?? synes min sov veldig bra i natt etter siste måltid med mme

ORIGINAL: BTM85

ORIGINAL: Drcat

hvordan fungere det for deg? får du ikke spreng om natta?? og sover han bedre med mme?? synes min sov veldig bra i natt etter siste måltid med mme

Jeg gir mme klokka 00.00 så sover han til 05.00. Så han sover ganske mye lengre på mme enn mm.
Får spreng, men pumper rett etter jeg har gitt han mat klokka 05. Slitsomt menmen:p

Back
Topp