Kombinasjon av 3 barneseter i bil

godtemomsen

Lykkelig ventende <3
Hei,

Er det noen som har et forslag til kombinasjon av 3 barneseter som fungerer i en Volvo V70 (av sete nr 1, 2 og 3) stasjonsvogn? Vi har maxi cosi cabriofix til baby som skal bli født i oktober, har en på 2,5 på det tidspnktet baby blir født og en som blir 7 rett etter baby kommer.

Ser jo at det er billigere å skifte ut bilsetene til ungene enn det det er å skifte bil, da vi er veldig fornøyde med bilen vår :)

Ser for oss at han som blir 7 skal sitte i midten og har isofix på begge sidene bak :) har per i dag et maxi cosi rodi air til eldste og britax dualfix til 2 åringen.

Håper det er noen kloke damer der ute som har noen gode tips til meg :)

På forhånd tusen takk for hjelpen :)

Når det gjelder seter vet jeg lite om størrelse, men syns det høres fryktelig tungvint ut å ha den største i midten? Vi har volvo selv og betalte nylig 1120,- for å sette inn isofix i midten bak, hva med å gjøre det? Så kan eldste sitte ytterst?

Britax har noen seter som er veldig smale og noen kan til og med plasseres på midten på noen seter

Når det gjelder seter vet jeg lite om størrelse, men syns det høres fryktelig tungvint ut å ha den største i midten? Vi har volvo selv og betalte nylig 1120,- for å sette inn isofix i midten bak, hva med å gjøre det? Så kan eldste sitte ytterst?

Tenker litt sånn logistikk med å ha han eldste til å hjelpe til med de andre i baksetet, at vi derfor ville ha han i midten:)
Isofix har min handy mann satt inn selv på sidene for 500 kr komplett for begge sidene :) veldig greit.
men tror ikke vi kan bruke isofix i den bilen dersom vi skal ha 3 seter :( eldste sinn beltestol har per dags dato ikke isofix. Hmm vanskelig dette. Kanskje lettere å bare bytte bil ;) hahah :)

Tenker litt sånn logistikk med å ha han eldste til å hjelpe til med de andre i baksetet, at vi derfor ville ha han i midten:)
Isofix har min handy mann satt inn selv på sidene for 500 kr komplett for begge sidene :) veldig greit.
men tror ikke vi kan bruke isofix i den bilen dersom vi skal ha 3 seter :( eldste sinn beltestol har per dags dato ikke isofix. Hmm vanskelig dette. Kanskje lettere å bare bytte bil ;) hahah :)

Vi planlegger nr 3 nå og vil som dere da ha to tette og ei som er 8 nå. Ville nok satt henne ytterst med tanke på
komme seg ut og inn av bilen osv ;) så sitter minste i midten og mellomste ytterst på andre siden. Vi har besafe modular sete til minste nå og det kan fint festes i midten på vår bil ;)

Supert med handy mann da :p

Synes du skal sjekke ut Britax :) De har noen fine smale seter :) Lykke til :) Og bare så det er sagt : plasser for all del eldste i midten, de to andre blir dårlig kombo etter hvert :p snakker av erfaring ;)

Vi hadde Maxi cosi i midten og to Britax beltestoler på hver side. Så jeg vil tro at beltestol midten av to bakovendte gir best plass for dere :) Hadde Volvo V70 vi og.

Sent from my iPhone using BV Forum

Ikke samme bilen, men vi hadde britax maxway på en side, maxi cosi rodi ( eller noe sånt) i midten og maxi cosi cabriofix på andre siden. Gikk veldig fint! Verre når det blir flere beltestoler...

Hei,

Er det noen som har et forslag til kombinasjon av 3 barneseter som fungerer i en Volvo V70 (av sete nr 1, 2 og 3) stasjonsvogn? Vi har maxi cosi cabriofix til baby som skal bli født i oktober, har en på 2,5 på det tidspnktet baby blir født og en som blir 7 rett etter baby kommer.

Ser jo at det er billigere å skifte ut bilsetene til ungene enn det det er å skifte bil, da vi er veldig fornøyde med bilen vår :)

Ser for oss at han som blir 7 skal sitte i midten og har isofix på begge sidene bak :) har per i dag et maxi cosi rodi air til eldste og britax dualfix til 2 åringen.

Håper det er noen kloke damer der ute som har noen gode tips til meg :)

På forhånd tusen takk for hjelpen :)

Britax maxway (9-25 kg) har vi i midten, beltemontert sete god brukstid. men tar liten plass. Vi får plass til 2 relativt store beltestoler med denne i midten i vår opel:)

Å ha det bakovervendte i midten er og plass sparende for dere som sitter fremme da setet går imellom fremsetene.

Vi hadde Maxi cosi i midten og to Britax beltestoler på hver side. Så jeg vil tro at beltestol midten av to bakovendte gir best plass for dere :) Hadde Volvo V70 vi og.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det bakovervendte i midten gir som regel best plass. Det går mellom fremsetene slik at de som sitter forran får bedre plass:) (vi har selv 1 bakovervendt i midten av 2 beltestoler)

Back
Topp