Kombimaskin vask og tørk

Hvorfor var du ikke fornøyd?

Mindre valg på vaskeprogram, og tror de går fortere i stykker... Og følte jeg måtte ta alt ut og sjekke det uansett og lettere å bare ta det inn i en annen maskin

Mindre valg på vaskeprogram, og tror de går fortere i stykker... Og følte jeg måtte ta alt ut og sjekke det uansett og lettere å bare ta det inn i en annen maskin
Okei. Jeg skjønner den. Mulig vi går for ren vaskemaskin da:)
Så får det bli tørketrommel senere :)

8000 kr for både vask og tørk er ganske billig synes jeg :) Vi kjøpte vaskemaskin og tørketrommel på tilbud, men de kostet 6000kr og 7000kr :) (veldig bra merke!) Hadde de ikke vært på tilbud hadde det nok kostet 10 000kr stk, og da høres 8000kr for kombi ganske bra ut ;)
De dyreste koster 13000-14000 for noen år siden, vet ikke hva de koster nå, og en må opp i den prisen for at de fungerer ok.

Okei. Jeg skjønner den. Mulig vi går for ren vaskemaskin da:)
Så får det bli tørketrommel senere :)

Sier ikke de ikke er bra altså, men foretrekker heller to maskiner men brukes mye.

En ting til du kan ikke sette på neste maskin mens du tørker tøy, jeg vasker som regel lyst og mørkt når jeg først vasker;)

Sier ikke de ikke er bra altså, men foretrekker heller to maskiner men brukes mye.

En ting til du kan ikke sette på neste maskin mens du tørker tøy, jeg vasker som regel lyst og mørkt når jeg først vasker;)
Det er sant :)
Akkurat nå er alternativet enten kombi eller vaskemaskin da:)

Back
Topp