Ikke akkurat nå, fordi vi har stellematta derKan dere ikke ha tørketrommel oppå vaskemaskinen?
Må bli når vi slutter med stelling det da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke akkurat nå, fordi vi har stellematta derKan dere ikke ha tørketrommel oppå vaskemaskinen?
Hvorfor var du ikke fornøyd?
Okei. Jeg skjønner den. Mulig vi går for ren vaskemaskin daMindre valg på vaskeprogram, og tror de går fortere i stykker... Og følte jeg måtte ta alt ut og sjekke det uansett og lettere å bare ta det inn i en annen maskin
De dyreste koster 13000-14000 for noen år siden, vet ikke hva de koster nå, og en må opp i den prisen for at de fungerer ok.8000 kr for både vask og tørk er ganske billig synes jegVi kjøpte vaskemaskin og tørketrommel på tilbud, men de kostet 6000kr og 7000kr
(veldig bra merke!) Hadde de ikke vært på tilbud hadde det nok kostet 10 000kr stk, og da høres 8000kr for kombi ganske bra ut
![]()
Okei. Jeg skjønner den. Mulig vi går for ren vaskemaskin da
Så får det bli tørketrommel senere![]()
Det er santSier ikke de ikke er bra altså, men foretrekker heller to maskiner men brukes mye.
En ting til du kan ikke sette på neste maskin mens du tørker tøy, jeg vasker som regel lyst og mørkt når jeg først vasker![]()