Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert samme som jeg har. Jeg kjøpte den for et par uker siden, er godt fornøyd hittil. Valgte den fordi det var den eneste jeg fant som tørket 7 kg. De fleste jeg kikket på kunne vaske 8 kg, men bare tørke 4 kg. Det hørtes litt upraktisk ut. Det eneste jeg savner på den er et skikkelig hurtigprogram.Jeg har og er veldig fornøyd
Electrolux, 7kg vask og tørk, og har fungert gull i 2 år nå.
Jeg har og er veldig fornøyd
Electrolux, 7kg vask og tørk, og har fungert gull i 2 år nå.
Hva ligger prisen på ?Sikkert samme som jeg har. Jeg kjøpte den for et par uker siden, er godt fornøyd hittil. Valgte den fordi det var den eneste jeg fant som tørket 7 kg. De fleste jeg kikket på kunne vaske 8 kg, men bare tørke 4 kg. Det hørtes litt upraktisk ut. Det eneste jeg savner på den er et skikkelig hurtigprogram.
Vi har denne, men nå ser jeg at prisen har steget enormt siden jeg nettopp kjøpte.Hva ligger prisen på ?![]()
Okei, takk for linkVi har denne, men nå ser jeg at prisen har steget enormt siden jeg nettopp kjøpte.Mener vi betalte 7000. : http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/torketrommel/EWW1686HDW/electrolux-vask-tork-eww1686hdw
Var vel derfor vi valgte den ogSikkert samme som jeg har. Jeg kjøpte den for et par uker siden, er godt fornøyd hittil. Valgte den fordi det var den eneste jeg fant som tørket 7 kg. De fleste jeg kikket på kunne vaske 8 kg, men bare tørke 4 kg. Det hørtes litt upraktisk ut. Det eneste jeg savner på den er et skikkelig hurtigprogram.
Tror vi betalte rundt 8000. Er så lenge sidenHva ligger prisen på ?![]()
Det er det jo, men her i huset har vi ikke plass til en av hverVi ble anbefalt å ikke ha det og dt er jeg glad for nå.
Nå kan jeg vaske samtidig som tørke og det er mye mer effektivt![]()
Jeg har hørt litt forskjellig jeg også, men vi har ikke plass til begge :/Vi ble anbefalt å ikke ha det og dt er jeg glad for nå.
Nå kan jeg vaske samtidig som tørke og det er mye mer effektivt![]()
Okei, må ta turen innom noen butikkerTror vi betalte rundt 8000. Er så lenge sidenhehe
Hvorfor var du ikke fornøyd?Eneste fordelen følte jeg var at det var plassbesparende men ikke fornøyd
8000 kr for både vask og tørk er ganske billig synes jegDe maskinene er en del dyrere og må betale mer enn for to maskiner, så må bære pga plassmangel... Jeg hadde Hoover, den kostet vel 8000. Fungerte veldig fint da jeg var alene, men gikk ikke då lang tid etter bebissen kom at jeg måtte kjøpe en tørketrommel og bare bruke kombi som vaskemaskin... (Måtte stadig repareres innen garantitiden og reoeratøren gav meg d rådet tilslutt) endte m at vaskemaskin takker for seg og eg kjøpte en mile-maskin i stede![]()