Koma tilstand?

Andre her inne som fortsatt er trøtt? Jeg går i svima hele dagen. Har hodeverk hele tiden. Å kan sove opp til 16 timer. Å er en del svimmel. I begynnelsen av svangerskapet var jeg også stup trøtt. Så gikk det vekk litt en to uker. Å nå den siste uken har det vært på an igjen.

Energi løs. Vet blodprosenten min har vært noe lav. Så kan jo være det også. Men får se hos legen på onsdag hva blodprøver viser.

Jeg sover nesten ikke... Konstant trøtt, men dårlig søvn. Går litt ut over humøret må jeg innrømme. Var sånn sist også, men da hadde jeg jo bare meg selv (og mannen) å tenke på, nå er det ei på halvannet som krevet sitt også.

Jepp:-) må sove minst to dupper nå i helgene i tillegg til en del timer om natten. Svimler når jeg reiser meg eller snur meg brått. Veldig blodfattig og manglet det meste så håper det hjelper etterhvert.

Så godt å lese (på en måte) at flere enn meg sover dårlig... Jeg er helt ødelagt om dagen, så har blitt sykemeldt. Begynte å gå utover jobb. I dag jubla jeg over å endelig ha sovet 5 timer sammenhengende på det jeg kan huske...

Ja, fortsatt veldig trøtt. Går bra på jobb, men når jeg kommer hjem er det sofaen! I helgene sover jeg lenge om morgenen og ellers noen timer ila dagen...

Trøtt hele tiden, men med hus og hjem og en baby og en skulegutt er det lite ekstra soving

Føler med dere! Dristet meg til å gå på loppis idag. Etter én time var jeg helt komplett utslitt, og måtte hjem og sove i to timer. Bare fått rundt i en døs resten av dagen. :p

Samme her :( vært hos en venninne i hele dag. Sovnet like etter middag, våken en time og jammen sovnet jeg ikke på sofaen igjen. Nettopp våknet, skal bli godt å legge seg igjen :p

Ja men er mest fordi jeg sover ikke nesten om natten . Elendig søvn for tiden, så irriterende. Og deretter mitt humør :p

Sovnet på sofaen kl 21.30 på fredag..sist det skjedde var i forrige svangerskap, 7 år siden :P så ja, går an å være trøtt lenge! Er 13 uker på vei.

I første svangerskapet mitt var jeg konstant trøtt, og kunne lett sove døgnet rundt, denne gangen har jeg ikke merket noe stor forskjell :) har egentlig bra med energi denne gangen :)

Klarer meg for det meste greit, men tåler ikke like godt lite søvn lenger. Før var jeg fornøyd om jeg var i seng før midnatt når jeg skulle opp kl 6. Nå hender det jeg legger meg kl 9

Back
Topp