kom ut til mamma da....

Lillemumma*KL

Forumet er livet
mmmm...trøkke...
jeg vil ha han ut nå....
tror j må samle sammen alle kjærring-råd som finnes akkurat nå=)
vil at han skal komme... er lei...

Så damer...... kom med deres råd=)

ORIGINAL: lillemumma

mmmm...trøkke...
jeg vil ha han ut nå....
tror j må samle sammen alle kjærring-råd som finnes akkurat nå=)
vil at han skal komme... er lei...

Så damer...... kom med deres råd=)

hahah, jeg måtte bare le litt jeg, (ikke for å være ekkel) grunnen jeg ler at vi april mammana er en desperat liten gjeng, som skal ha ut bebisene for all del, (hvertfall jeg)vis vi hadde visst det magiske hemmeligheten med å lokke ut de sta krabatene hadde vi gjort det for lengst-[:D][:D]- men jeg kan gjenta de vanligste kjerringrådene- drikk bringebærblad te (kjøpes på helsekost, må brukes fra uke 35)ta storrengjøring på huset, vask vinduer, sex og atter sex skal visst hjelpe, gå i trapper, løft tungt, spis sterk krydret mat- Hvis ingen av de delene hjelper da er du på riktig forum, da ingen av oss har klart å løse gåten med å lokke krabatene ut[8D][:D]

Og så Bast-puta da!!! Har gnidd litt på mi nu og da, men kjenne ingenting...

Hehe, er det nå jeg skal heve øyenbrynene å si: vent 3 uker til du! Huff, har en tante som sa det til meg.. begynte å bli veldig utålmodig i uke 37.. Men her er da ikke blitt noen baby enda.. Har prøvd det meste desverre, bringebærbladkaplser, lakris, bastputa, sex, vaske gulv, løpe i trapper.. det skjer ingenting. Alle som har født sier at man IKKE må slite seg ut, og heller hvile masse.. man trenger kreftene! [:)]

ORIGINAL: AngeLine

Hehe, er det nå jeg skal heve øyenbrynene å si: vent 3 uker til du! Huff, har en tante som sa det til meg.. begynte å bli veldig utålmodig i uke 37.. Men her er da ikke blitt noen baby enda.. Har prøvd det meste desverre, bringebærbladkaplser, lakris, bastputa, sex, vaske gulv, løpe i trapper.. det skjer ingenting. Alle som har født sier at man IKKE må slite seg ut, og heller hvile masse.. man trenger kreftene! [:)]

jeg signerer det med at vi ikke burde slite oss ut angeline, har spurt hundreørtten leger om snarvei for å få ut bebisen, alle legene sier, den kommer ut når den er klar for det- altså egentlig ingen snarvei[;)]

jaja... den kommer jo helt klart når den er klar for det... hehe...
men d hjelper ikke , j vil ha han ut nååå=)
åååååå.....klarer ik vente tre uker til...hehehe...*utålmodig*

stakkar deg angeline... j hadde blitt gal... håper alefall j ikke må gå over tiden... hehe...''

Back
Topp