Kom ut noe rart fra skjeden...

Bolle3

Flørter med forumet
Skulle tørke meg og på papiret kom det noe hvitt/grått tjukt noe. Var ikke slim. Mer som vev el noe...Hva var dette mon tro? Blør ikke... er 13+4

Ringte føden for å høre. Hun trodde det ikke var slimpropp, da ville den vært mer slimete og mer blodig...Er heller ikke sæd. Hun visste ikke hva det var, men siden eg ikkje blør el har smerter skulle eg ikkje bekymre meg...

Sopp? Størknet utflod? Som du sier så lenge du ikke har vondt, så er det et godt tegn :-)

Jeg får også ut noen lange rare "tråder" innimellom. Gul/hvite. Gudene vet hva det kan være. :p Kommer litt slim samtidig.

Hadde nok slått meg til ro med at det bare er utflod.
Så sant det ikke lukter, du har smerter eller blør. har jeg lært meg at utfloden kommer i mange forskjellige former når en er gravid ;)

Ja, kroppen lager mye rart av utflod.... jeg ville heller tatt det opp med jordmor eller lege når du skal dit.

Ja, kroppen lager mye rart av utflod.... jeg ville heller tatt det opp med jordmor eller lege når du skal dit.

Ringte Gyn idag og han ville at eg skulle komme innom så han fikk se. Han kunne ikke si med sikkerhet hva det var, kanskje fibrin sa han... men eg hadde en del utflod og siden eg hadde kløe forleden kunne eg starte en canesten vag kur...

Back
Topp