Kom ut blod i dag...

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
I går var vi bortreist og på tur hjem (på kvelden) hadde jeg veldig ligamentsmerter i livmorområdet. Ikke akutt vondt, men det var lindrende å stryke litt der og bøye seg litt fremover. Før jeg skulle legge meg var det like sårt og selv om mannen i huset kunne tenke seg litt kos så ble det streik fra min side :p

I dag tidlig smatt han inn på en kort visitt uten utløsning. Alt gikk fint og det var ingen fare. Jeg dro hjemmefra rundt 9 tiden.

På jobb gikk jeg da på do rundt 12-tiden. Jeg så det var litt mørkere utflod i truseinnlegget, men ikke verre enn tidligere. Tørker meg og papiret glir så lett, jeg må titte ned og der er det slim med frisk blodspor i.... Jeg blir full av sinne og skuffelse, skal det ikke gå bra nå heller?? Heldigvis kommer det ikke mer slim og gørr så jeg tusler tilbake til arbeidet, dog veldig lei meg...

Kom hjem nå i kveld og det har ikke kommet noe mer..

Får litt deja vu etter at jeg mistet i februar 6+4. Det begynte også som slim med blodspor, men det var så utrolig mye slim og det kunne strekkes i flere centimeter. Jeg troooor og håper at slimproppen ikke har gått nå.

Har ringt rundt til alle gynekologene med UL i 1 times radius uten hell, alle har høstferie eller ingen ledig timer :(

Det kan jo ha vært litt opphisselsesslim fra i morgen og så et lite blodkar eller noe som har gått....?
Eller? :(

Er 7+2 i dag

Det hørtes veldig sånn ut. At det er et blodkar som har gått altså. Dersom det kun var blodspor i slimet, og at blodet ikke var slimete i seg selv! Jeg tror dette går helt finfint :) Pust ut og tenk glade tanker. Da blir den lille glad ;)

Det hørtes veldig sånn ut. At det er et blodkar som har gått altså. Dersom det kun var blodspor i slimet, og at blodet ikke var slimete i seg selv! Jeg tror dette går helt finfint :) Pust ut og tenk glade tanker. Da blir den lille glad ;)
Ja, det var bare slike tynne blodtråder i blankt slim Sist mener jeg at slimet var rosa + blodspor.
Så irriterende at ingen med UL apparat er tilgjengelige, jeg fikk en skikkelig støkk..!

Jeg har aldri opplevd en SA selv, men har hatt familie og venner som har opplevd det, i tillegg til at jeg har lest mye om det. Etter det jeg har fått høre og lest så oppleves en SA som mer "brutalt" i form av smerter, meget anderledes enn ligamentsmertene man har som gravidsymptom, samt mørkerøde kraftige blødninger med etterhvert koagulert blod.

Dette går helt fint! Det er jeg overbevist om

Nei dette skal gå bra nå FrkSpent det har jeg bestemt!! Det SKAL være vår tur nå!!! Sender seg en stor klem <3

Back
Topp