kom til å tenke på

chika

Glad i forumet
tenk vis det er mere en en inni der..

noen andre som har tenkt tanken.. ?? [;)]

Med knallpositiv billigtest to dager før ikm, av same type som bare var svaaaaaaaaaaaak på ikm-dagen når jeg ventet førstemann, joda, men egentlig tenker jeg bare at det er jente (da produserer man mer hcg fikk jeg fortalt for litt siden) :)

ORIGINAL: chika

tenk vis det er mere en en inni der..

noen andre som har tenkt tanken.. ?? [;)]

Hehe, oh yess! Spesielt når magen begynner å boble seg opp[:)]

ORIGINAL: *Stella*

Med knallpositiv billigtest to dager før ikm, av same type som bare var svaaaaaaaaaaaak på ikm-dagen når jeg ventet førstemann, joda, men egentlig tenker jeg bare at det er jente (da produserer man mer hcg fikk jeg fortalt for litt siden) :)

Jeg fikk min positive første test 1 dag før Ikm...er det virkelig sant at man produserer mer HCG om man venter jente, så kult...

Men tanken har streifet ja, men håper ikke det stemmer, selv om det hadde vært litt gøy det også...[:D]

Tanken har slått meg, iom at jeg fikk symptomer allerede 3-4 dager etter EL.. Men har vært på ultralyd, og da var det bare 1 og 1 hjerte som banket..[:)]

både på min sin og mannen sin fam e det twinser
[8D]holder plenty men en til hihi
så får vi se

Ei venn av meg sa at det var tvillinger og gubben. Siden jeg hadde så tidlig symp. Men når jeg var på ul så jeg 1 plommesekk et embyro og gyn, jeg og sambo trodde vi så hjertet men usikkre. Kan være en blodåre fra meg. Man hadde sett det nå om det var twins?? 

Jupp, den tanken har streifa mej! Men d kan vere 3 hær også! Onklane mine e 1egga trillinga. Og ej veit at d e kun 1 egg der inne siden ej fekk sattinn 1 egg. Så ej e litt spent på om der e 1-2- el3 der inne,men d får vi muligens svar på på fredag. Spennande.

Uansett så blir ej superglad for at der bare e 1 også!

fikk sterk positiv test fem dager før ikm, har endel tvillinger i familien. så ja tanken har slått meg.
får ta det som det kommer[:D]

Vi har tvillinger i familien på begge sider, men hadde en svak strek de første dagene jeg testet oghar relativt få symptomer så regner ikke med det[:D]

Tanken har slått meg, spesielt veldig tidlig i svangerskapet. Da fikk jeg positiv test med kveldsurin 5 dager før IKM, og kjente symptomene veldig tidlig.

Men nå er ikke symptomene kraftigere enn jeg synes jeg husker fra sist, og magen vokser ikke voldsomt fort, så jeg har slått meg til ro med at det sannsynligvis bare er én [:)]

Testa positivt 8 dager etter eggløsning, dvs 3+1, eller 6 dager før IKM om du vil. Har tenkt tanken, ja :) Men jeg har trillinger i familien, så håper ikke det!

Alle barn er velkommen, men håper det bare er en i slengen! og hvis ikke så skal jeg looooove dere at sambo skal være hjemmepappa ;)

Nei, jeg nekter å få tvillinger... [8D]

Tanken har slått meg, men vi har ingen tvillingar i familien, verken på mi eller sambo si side.

Tror nok jeg har bare 1 men det får jeg se om 2 timer da =) 
Men 2 er velkommne også da, men jeg ser helst at barna mine
kommer hver for seg med 1-2 års mellomrom [:)]

Back
Topp