Kom til å tenke på noe

Ønskerbaby

September 2013<3
Jeg ble satt tilbake en uke og en dag på tidlig ultralyd.. Og jeg testet postivt 3+3. Visst det stemmer at jeg er en uke kortere på vei, så testet jeg positivt 2+2.. Det går no ikke Ann vell?

Det er nokså vanskelig å måle helt nøyaktig på tidlig ul, en mm feilmåling kan gi flere dagersforskjell. Jeg ville brukt menstermin frem til ordinær ul :)

Det er nokså vanskelig å måle helt nøyaktig på tidlig ul, en mm feilmåling kan gi flere dagersforskjell. Jeg ville brukt menstermin frem til ordinær ul :)
Jeg ble også satt tilbake på tidlig UL på fredag. Men jeg går ut ifra min egen termin (EL) frem til ordinær ultralyd :)
Jordmor sa også at de vokser veldig forskjellig i de første ukene :)

BV-app!

De sjedde de samme med meg på tidli ul , jeg skal på ny ul på onsdag! Men klarer ikke helt å forstå de om målingene til gyn er rikti for da var jeg også bare 2 + noe når jeg testa! De er jo umuli!

Gynekologen min sa at det var veldig sjelden at de flyttet deg vekk fra den terminen man fikk på tidlig ul, da var det kanskje bare med en dag eller to.. men tenkte litt mer på det, og jeg har lang syklus, altså 34 dager.. og visst jeg regner mensen en uke senere enn jeg fikk den, så stemmer det.. da har jeg uansett testet positivt 3+4.. jaja, får bare vente å se på OUL..

Jeg husker jeg ble satt tilbake da jeg var på tidlig ultralyd med førstemann. Det ville bety at jeg testet positivt 1 uke etter unnfagelsen. Ultralyden var feil, jeg var i uke 9, ikke i uke 7 :)

Forrige gang ble jeg satt tilbake nesten 1 uke på tidlig ul. Beholdt menstermin, og da jeg kom på oul ble jeg satt nesten en uke frem. Så feil kan de ta ;)

Skal jeg da bare gå utifra mens termin til OUL? Det gjør jeg for da er jeg 11 uker i dag! Hurra!

Jeg ble satt fram på tidlig UL, men jeg forholder meg likevel til menstermin fram til OUL. På tidlig ul så spiller hver mm inn, en feilmåling på 1 mm kan gi utslag på mange dager.

Min gynekolog sier at man aldri bør følge målingene på tidlig ul, da de vokser veldig i rykk og napp. Jeg ble "satt tilbake" ei uke i uke 8, men nå i uke 11 så ble jeg satt frem igjen. Det er en grunn for at de setter termindato på ordinær ul:)

Må bare si at de sjedde jo de samme med meg, men pga at han målte en uke kortere en jeg trodde jeg var så fikk jeg en ny ul, og da ble jeg faktisk søtte to dager frem i forhold til mine beregningrr :) og er nå 9+6 så er nok veldi vanskli å måle når en er så kort som uke 5-7...

Noen foster vokser saktere også :) jeg regnet jeg var 5+6 på første UL, og embryoet var smått og hadde ikke hjerteslag så hun trodde jeg var kortere. Men jeg vet når jeg ble gravid såå stemmer nok det jeg sier. Men er ikke så bekymret angående hjertelyden enda, er 11 uker og alle symptomer er der enda..

hadde nok regna utifra mens termin frem til oul da ;)

Jeg ble satt tilbake 5 dager, mn tror ikke det stemmer helt.... med tanke på når jeg fikk positiv test...... Mn har fortsatt mens termin fram til OUL :-)

Back
Topp