Kom noen av ungene hjem med karse?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg har ei i bhg
Og to på skole hvorav en på Sfo.

Og ingen av dem har sådd karse i år. Vi måtte så selv i helga.

Ja, storebror kom hjem med karse i dag, oppi en fantastisk fin potte han har pyntet så fint. ❤️ Jeg fikk med så utrolig mye fint hjem i dag, flinke gutta mine. ❤️❤️

Vi fikk hjem fra barnehagen, men tenker vi skal så litt på onsdag selv likevel :)

Bare han som går i barnehagen, men jeg hadde karse fra i fjor så hun fikk så hun også :)

Jupp, her kom guttungen hjem med et bittelite yoghurtbeger med karse :)

Ja. Begge to har laget hvert sitt yoghurt beger, dekorert med fjær, med karse i barnehagen

Ja:Heartred Frøkna på snart to hadde malt på et gult ark, så har de klippa ut en del av arket og dekorert rundt en melkekartong med karse i.

Nei. Begge mine går i bhg, eldste hadde med i fjor. Og jeg som hadde gleda meg til karse på brødskiva!
Hmpf. Får så litt selv istedet :rolleyes:

Jeg skal så en ukes tid før påske heretter for de vi sådde lørdag er jo ikke spiseklar på noen dager enda. Og jeg gleder meg til karse. Minst en eller to av ungene også.

Storesøster kom hjem med makt hermetikk boks som ser ut som en hare med karse i :happy:

Mini kom hjem fra barnehagen med en plastkoppkylling med karse i, og det spirer og gror :)

Nei, heller ikke særlig påskepynt denne gangen :( virker som om påsken ikke vektlegges særlig mer i skole eller bhg, litt trist i grunnen - for det er så koselig når ungene kommer stolt hjem med noe de har lagd...

Så vi fant fram to gamle pynt som minste har lagd og sådde karse selv.

Back
Topp