Kom nettopp litt blod

Trenger ikke være noe! Når d ligner mensen kan man jo vurdere å kobtakte lege. Krysser fingrene for deg;) av og til når vi tisser sprekker blodkar der inne og vips, blod på papiret

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Håper ikke det er noe farlig :) men utrolig skummel uansett :( men har ikke vært hos legen enda så skal nok skaffe meg en ultralyd ganske kjapt. Første graviditeten min mistet jeg i uke 12. Men det var pga rødehunder

Håper ikke det er noe farlig :) men utrolig skummel uansett :( men har ikke vært hos legen enda så skal nok skaffe meg en ultralyd ganske kjapt. Første graviditeten min mistet jeg i uke 12. Men det var pga rødehunder

Vi satser på at alt er bra :D

Krysser fingrene for det :) må ha håper oppe

Ja :D Jeg blødde hele svangerskap, og har hatt blødninger nå, men slutta for en tre fire dager siden, så er jo selvsagt spent, men vet ikke hva jeg skal gjøre, ingen som vil sjekke det opp.... :S

Åja såpass ja :O utrolig da, ingen legevakten som hjelper en før man har vondt uansett. Men rart de ikke vil finne det ut da :/ håper dette gir seg og at jeg får sett at alt er bra på ultralyd :)

Krysser fingrene for deg! :)
Trenger ikke være noe, men ja det er kjempe skremmende! :(

Krysser fingrene for at dette går supert likevel :D Mange opplever litt blødninger, og føder velskapte barn :)

Krysser fingrene jeg også, Og takk til dere alle :) satser på at det bare er bagateller

Ja var akkurat på do nå, noe jeg gjør 1-2 ganger i timen ;) men ikke noe der nå heldigvis

Back
Topp