Kom nettopp hjem fra legevakt

Pga de flekkene? Hva trodde de at det var?

Bra det ikke var noe farlig :-) hva kunne det komme av da?

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

De kan ikke forklare hva de flekkene er, men tror vel de ser de i sammenheng med en evt infeksjon i kroppen... Gleder meg ikke til å sitte der i mange timer i varmen :-) Håper alt ser bra ut :-)

*notert med fjærpenn*

De kan ikke forklare hva de flekkene er, men tror vel de ser de i sammenheng med en evt infeksjon i kroppen... Gleder meg ikke til å sitte der i mange timer i varmen :-) Håper alt ser bra ut :-)

*notert med fjærpenn*

Okey, du må ha lykke til :-)

Sendt fra mobilen.

Hvordan gikk det i går? :)

Alt gikk fint heldigvis :) Infeksjonen hadde visst gått tilbake på ett vis? Ikke skjønner jeg hvordan, men det var visst et veldig lite utslag som de sa... Men fy søren. 4 timer på legevakt første kvelden, kom ikke hjem før kl. 01.00.
3 nye timer dagen etterpå... elendig system altså!

Huff, høres ut som en litt kjip helg.. Men så er det veldig greit å vite at alt er ok og ;)
Neste helg blir bedre vettu :P
Det jeg vet om CRP er at det nivået ligger litt etter i tid, derfor kan man ofte se en økning i CRP et par dager selv om en har begynt på antibiotika. Så da kan det kanskje hende det var noe virus som er på vei ut av kroppen de har funnet noe rester av. Vært forkjøla i det siste? :) Trenger ikke ha noe med flekkene på ryggen å gjøre tenker jeg. ;)

(tankespinn her altså, jeg er ikke utdannet helsepersonell :P )

Alt gikk fint heldigvis :) Infeksjonen hadde visst gått tilbake på ett vis? Ikke skjønner jeg hvordan, men det var visst et veldig lite utslag som de sa... Men fy søren. 4 timer på legevakt første kvelden, kom ikke hjem før kl. 01.00.
3 nye timer dagen etterpå... elendig system altså!

Bra at alt gikk fint iallefall :-) skikkelig kjipt å sitte time etter time på legevakten og vente.. tar alltid sånn tid der!!

Sendt fra mobilen.

Back
Topp