M
MaiSeptAugSkatt
Guest
hvordan går det med alle?
er det travle dager? kom med litt oppdateringer da[:D] gjerne med bilder[:D]
er det travle dager? kom med litt oppdateringer da[:D] gjerne med bilder[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt
her kommer en liten update fra meg og[:D]
Dagene fyker virkelig avgårde. gått i ett siden jeg kom hjem fra sykehuset.
Er virkelig stor forskjell på 2 og 3 barn i hus. men verdt alt såklart. vi storkoser oss[:D]
Brukt mye tid på å flytte ferdig å komme litt i orden..enda ikke helt ferdig...det huset vi flytta fra er enda ikke tømt eller vaska ned.. ikke vært tid rett og slett. haster ikke enda.. men vi skal jo snart leige det ut så håper være ferdig der til jul!
Sebastian og camilla storkoser seg i den nye barnehagen. så det gikk veldig fint å bytte bhg.
sebastian går 80% og camilla 50%.
sebastian er ei skravlebøtte[:D] han finnes ikke sjenert og skal snakke med alle. veldig morro[:D]
er en veldig omtenksom storebror og vil kose med baby hele tiden.
men camilla og seb har jo sine søskenkrangler innimellom da.
Sebastian har og vært bleiefri dag og natt siden juni nå, flinke gutten vår!!
Camilla er ei bestemt lita frøken. vil ha vilja si. men hun er ei solstråle. kjempeblid jente. noe veldig mange kommenterer. hun også snakker som en foss, men kan være litt skeptisk til nye mennesker.
hadde nesten slutta med bleier for 1-2mnd siden...men har nå begynt tulle litt igjen...men vi stresser ikke med det:)
Ida Malene vokser[:D] Hun er 10 uker snart nå og veide idag 2940 gram(har vekt hjemme)
50cm lang..
så nå går det nok fort fremover...str50 begynner bli litt lite så det må snart pakkes bort.
Alt går veldig bra med lille mirakeljenta. hun er så nydelig og vi er jo så stolte[:D] frisk og fin..men motorisk så vil hun jo ligge litt bak..men det gjør ingenting.
Tilslutt må jeg si jeg har begynt å glede meg skikkelig til jul[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
blir såå kos iår å feire jul i nyehuset vårt med god plass!!!
*skrytebilder*
(kommer seinere)