Kom med forslag!!! :-D

Klatremus Lillemann

Juni12s allviter/orakel
VIP
Vi skal bytte navn på avdelingene/basene på jobben fra høsten av, så vi må komme opp med tre navn som kan passe bhg vår.

Gi meg navn på deres barns avdelinger, eller gi meg forslag til navn vi kan bruke :-D

Jeg er helt blank, og det er det flere på jobben som er :p
 
er ganske mange rare navn på avd, kan finne noen imorgen vis du vil :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Den eldste gikk i hadde Bosoa og Snekkerstua:) Aner faktisk ikke hva avdelingene heter i den lillegutt har fått plass i...
 
Maria går på solstua nå. Store heter trollstua. Skal begynne i homlebo.
Er også revehiet der :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Vesla sin heter Lilleputtskogen.

Så har de avd som heter:
Hakkebakkeskogen
Trollskogen
Alveskogen store-alvene
Alveskogen små-alvene.

Når halvbror gikk i bhg, brukte de fly navn som Herkules, seaking osv.

Men hvordan bhg er dere og hva fokuserer dere på?

Må være noe som passer til det syns jeg. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
på Nes har dom Prøysen som tema, så der heter det blåbærtua, steinrøysa, hompetitten o.l er jo endel avdelinger til, men jeg husker ikke hva de heter :p husker ikke engang hva det heter der vesla går for det navnet har je kun såvidt sett på siste info skriv :p
 
Takk for masse gode innspill.

Vi satser på språkutvikling og leseglede neste år, og har fokus på lekkompetanse og sosial kompetanse.

Vi har mange minoritetsbarn, så bør vel kanskje være mulig for dem å uttale navnet på basen.

Vi logger ganske sentrumsnært, og har sykehus i nærheten, og en liten park/skogtopp utafor gjerdet som heter Tiger'n.


Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Våres heter knöttene och den avdelinga med store barn heter trollstua :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her er det snøfnugg(Olander sin avd) og regndråpene som er småbarnsavd. De store avd heter solkroken og månekroken:)
I ei venninne sin barnehage er det tre avd. De heter armkroken, gofoten og smilehullet. Synes spesielt armkroken er litt nydelig:)


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Her har vi Sommerfuglen, Loppa, Gresshoppa og Marihøna:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Her er det snøfnugg(Olander sin avd) og regndråpene som er småbarnsavd. De store avd heter solkroken og månekroken:)
I ei venninne sin barnehage er det tre avd. De heter armkroken, gofoten og smilehullet. Synes spesielt armkroken er litt nydelig:)


Sent from my iPhone using Tapatalk -
Ja armkroken var nydelig. :-D

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Hva med navn ifra ole brumm karakterer? :)
 
Askeladden, tyrihans, gullhår og rødhette. :)

Sent from my GT-N8020 using BV Forum mobile app
 
Hos mine barn har de navn fra Alf Prøysen. I min bhg valgte barna selv på hver avdeling, så har vi beholdt de navnene noen år nå, litt rare, men morsomt at de hadde et demokratisk valg. Barns medvirkning i stor grad:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp