Kom mai du skjønne milde

Godt å tenke på at vi snart skal få se vår lille babymen samtidig stressende som førstegangsgravid vet ikke hva som venter på megblandet følelser
 
Ja, tenk nå er deg mai og så er det liksom bare en mnd igjen til det er vår mnd! Mai kommer jo til å gå kjempe fort med alle de helligdagene og for meg som har barn fra før så er det dugnad i barnehage og feiring av 17 mai 13 mai ved siden av. Wææææ.. Jeg må stå på i siste innspurt jeg nå, så jeg får ryddet og vasket skikkelig her hjemme. Ting tar tid siden energien er helt på bunn. Men kjøkkenet har jeg fått tatt da ;)
 
Weee det nærmer seg nå ja :)
 
2 mnd og 2 dager til termin!
Kanskje vi skal begynne å få ting på plass...
 
Shit, hvor ble igrunn april av..
Mai kommer til å gå så sinnsykt fort, har veldig mye å gjøre på jobb og hjemme denne mnd..
Så vips, er vel juni mnd kommet også alt... hehe
 
Wææh! Hahaha. Jeg må begynne å tenke fremover nå altså! Kan ikke se sånn her ut når jeg skal gå å amme 24/7.

Men ja, ikke lenge igjen :D
 
I know! Jeg elsker mai; masse fri, våren tar ordentlig tak og jeg har bursdag :) og så er det juni, da skal man bare rydde kontoret omtrent og så BAM, perm. Og så BAM, baby! Yeee!!
 
Mai kommer til å fyke,endelig en mnd som går raskt:p juni håper jeg blir skikkelig sommer mnd så jeg kan få litt farge dette svangerskapet :p
 
Føler vi hopper over minst annenhver måned for tiden... Ikke så lenge siden jul..eller februar og ja... Djises :p
 
Jeg håper vi får en flott sommer :)
 
Mai er fantastisk! Masse nytt liv ute i naturen ❤️ og mange fridager ;) I år er ekstrabonusen at det er nærmere et møte med lillegutt ❤️
 
Tenk dere det da dame nå er det mai, det betyr at det snart er juni, og plutselig juli ♡ :D
Sier som de pleier å gjøre i Mai jeg: Hurra hurra hurraaaaa :D

Gleder meg :D
 
Håper det snart blir varmt nok, slik at vi kan bli ferdig med 2 strøk på huset og kan bygge terasse som jeg og prinsessene mine kan kose oss på i sommer :D
 
Skjønner ikke hvor tiden har blitt av dette svangerskapet!! Samtidig som at når jeg tenker tilbake på de første ukene virker det som en evighet siden.. :eek:
 
Synes mai kom altfor fort i år. Sikkert fordi det er så mye som skal ordnes og formen har vært dårlig.

Håper vi får mange fine dager i mai:)
 
Back
Topp