Kom kom kom kom kom!!!!

Mailykke2

Forelsket i forumet
Nå er bilen vasket innvendig, bilsetet montert, eksamensoppgavene ca ferdig og en stk kommende mamma som er drit lei av å vente på lille prinsessa si!! De siste ukene har hun egentlig være ganske så rolig inni magen. Har kjent henne hver dag, men det har vært mindre enn det pleier. I kveld derimot har hun gått helt bananas! Hver gang hun beveger på seg kjenner jeg det det nede, kan de hende hun skal plage litt ekstra siden hun snart vil melde sin ankomst? Noen som har noen erfaringer å komme med?:)

her har babyen også vært ganske så vill i dag, men igjen så har det røket ned på 3is ;p hehe

håper du snart har prinsessen din i armene da :) 

He he he, tålmodigheten lenge leve!

Jeg har faktisk ikke merket noen forandring på noenting, fikk bare en sånn "i dag får jeg mensen" følelse midt på dagen, den dagen da riene begynte på kvelden. Ellers nada, men krysser fingrene for at det er et tegn for deg.emoticon

Jeg kjenner følelsen din! Jeg er superklar!!! Håper han kommer snart!;)

off ja nå er man klar! kom igjen småtasser, vi vil se dere!!!

muffinsdronningen skrev:

Jeg ser vi er like langt på vei, hvis signaturen din stemmer? Da er vi vel bortimot like klar for å se småttisene da ;) Vi får satse på fullmånen inatt!

MittAndre <3 skrev:

muffinsdronningen skrev:

Jeg ser vi er like langt på vei, hvis signaturen din stemmer? Da er vi vel bortimot like klar for å se småttisene da ;) Vi får satse på fullmånen inatt!

termin i går her.  så ja rimelig klar :) hehe  hvor skal du føde?

Back
Topp