kom igjen...

Skal se....
 
 
Neeei.. ser deg ikke![&:]
 
Jeg prøvde å søke meg plass.. Får prøve igjen da.. [:D]
 
Jeg har meldt meg på flyet jeg[:D]
 
Jeg får det ikke til jeg..
 
skal sende seg en ny forespørsel på facebook jeg. så står det vel der noen om du aksepterer det på link du får.
 
Er jeg der da? trillemor er der for det husker jeg fra da jeg sjekket medlemmene
 
Får bare melding om å søke meg plass på flyet.. Og det har jeg gjort sikkert 5 ganger.. [:D]
Men ingen vil ha meg med.. [8|][8D][:D]
 
Monicabebe har fått plass ved siden av meg![:)]
 
ORIGINAL: Almyrida81

Får bare melding om å søke meg plass på flyet.. Og det har jeg gjort sikkert 5 ganger.. [:D]
Men ingen vil ha meg med.. [8|][8D][:D]

Hmm har ikke fått noen mail på deg.
Men send meg mailen din på Pm så kan jeg sende til deg der
 
Back
Topp