T Trillemor82 Forumet er livet 16 Okt 2009 #22 er jeg med? vet ikke om jeg gjorde det riktig jeg.. og finner ikke igjen dette flyet inne på face.. [:)]
er jeg med? vet ikke om jeg gjorde det riktig jeg.. og finner ikke igjen dette flyet inne på face.. [:)]
Almyrida81 Forumet er livet VIP 16 Okt 2009 #23 Jeg prøvde å søke meg plass.. Får prøve igjen da.. [:D]
Fru+2 Forumet er livet 16 Okt 2009 #26 skal sende seg en ny forespørsel på facebook jeg. så står det vel der noen om du aksepterer det på link du får.
skal sende seg en ny forespørsel på facebook jeg. så står det vel der noen om du aksepterer det på link du får.
M monicabebe Forumet er livet 16 Okt 2009 #27 Er jeg der da? trillemor er der for det husker jeg fra da jeg sjekket medlemmene
Almyrida81 Forumet er livet VIP 16 Okt 2009 #28 Får bare melding om å søke meg plass på flyet.. Og det har jeg gjort sikkert 5 ganger.. [:D] Men ingen vil ha meg med.. [8|][8D][:D]
Får bare melding om å søke meg plass på flyet.. Og det har jeg gjort sikkert 5 ganger.. [:D] Men ingen vil ha meg med.. [8|][8D][:D]
Fru+2 Forumet er livet 16 Okt 2009 #30 ORIGINAL: Almyrida81 Får bare melding om å søke meg plass på flyet.. Og det har jeg gjort sikkert 5 ganger.. [:D] Men ingen vil ha meg med.. [8|][8D][:D] Hmm har ikke fått noen mail på deg. Men send meg mailen din på Pm så kan jeg sende til deg der
ORIGINAL: Almyrida81 Får bare melding om å søke meg plass på flyet.. Og det har jeg gjort sikkert 5 ganger.. [:D] Men ingen vil ha meg med.. [8|][8D][:D] Hmm har ikke fått noen mail på deg. Men send meg mailen din på Pm så kan jeg sende til deg der