Kom igjen!

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
27 dager igjen til termin! De siste dagene har vært helt ille... På lørdag gikk slimproppen (tror jeg), det kom hvertfall en del slim med utflod og litt friskt blod, etter det har jeg hatt noen sinnsyke mensensmerter og kynnere,natt til idag har jeg sovet ca 2 timer :/ Har hatt noen ordentlige smerter med veldig nedpress, kjennes ut som han stanger hodet noe voldsomt hardt ned mot skambeinet og blir liggende i spenn en stund før det slipper tak! Det var så ille i natt at jeg faktisk gjorde klart veske og fødebag, tenkte bare at "nå går vannet snart!" Men neida, jeg sitter her ennå og det gir seg ikke :( Skal på kontroll til fredag, men vurderer sterkt å ringe jm å høre om ho bare kan ta en sjekk. Er jeg ikke noe bedre til i morgen og det ikke skjer noe mer i natt, så er det kanskje greit med en sjekk? Hva tenker dere? :)

Jeg ville sjekket med en gang, hvis du er førstegangsfødende, så vet du jo ikke helt hva som betyr hva og vi har vel alle en tendens til å tenke "det går over! Jeg ringer i morgen, kanskje...".
Lykke til :-) Spent på å høre om noe er i gang! :-D

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tror jeg hadde ringt.Hører nå ut som det ikke er lenge til du har babyen din.

Spennende!! Jeg ville ringt nå jeg. Mye bedre å sjekke en gang for mye i allefall :)

Har ringt jm 3 ganger, ho tok ikke tlf, så ringte helsestasjonen, jm er ikke på jobb den UKA her faktisk! Veldig lei å ringe legen, da jeg har en mann og ikke føler meg så trygg på han :/ skal ringe jm i nabo kommunen å høre om ho kan sjekke!

Enn føden?

Føler det litt unødvendig å ringe føden, det er jo ikke like ille som i natt. Det tar også 1 time å kjøre en vei, så blir jeg bedt om å komme inn, så må jeg jo dra hjem igjen uansett, de holder meg ikke der om jeg skulle hatt 1 cm åpning :/ ser det ann til kvelden, bygger det seg opp så ringer jeg føden :)

Føler det litt unødvendig å ringe føden, det er jo ikke like ille som i natt. Det tar også 1 time å kjøre en vei, så blir jeg bedt om å komme inn, så må jeg jo dra hjem igjen uansett, de holder meg ikke der om jeg skulle hatt 1 cm åpning :/ ser det ann til kvelden, bygger det seg opp så ringer jeg føden :)
Og ikke nøl med det;-) Unødvendig av jordmødrene å farte rundt så fælt da!

Og ikke nøl med det;-) Unødvendig av jordmødrene å farte rundt så fælt da!
Ja,hadde vært mye enklere om en av de kunne vært tilgjengelig så de kunnet sjekket meg bare :) men bestemt meg for å ringe føden om det blir værre, så håper på det :p

Er litt kjipt når en bor på en uplass ifht jordmor, og trenger hjelp.. Her har hun 2dager i uken, og 3dager annenhver uke..
Ring på føden om det blir verre :)

Back
Topp