Kom igjen jenter?

Isol

Elsker forumet
VIP
Hva kan vi gjøre for at det skal bli litt mer liv her inne? Synes det er litt kjedelig å sjekke, også er det kanskje 1-2 nye tråder og 5-6 svar.

På forrige terminforum var det sånn at om du var inne på en tråd og leste i kanskje 2 minutt og kom ut igjen, var det så mange svar og andre tråder at du nesten ble litt småstresset for det var så mye å lese ;p

Så alle dere som også er på FB, hva med å legge inn litt innlegg og tråder her også? :D

Sånn var det på mitt tidligere terminforum også. Masse liv. 
Men så ble det opprettet en FB gruppe og nesten alle forsvant. Kjedelig!

Jeg er desverre mer på mobilen enn pc'n  å da blir det mer face enn BV. Og er dessuten face avhenging hehe

Har ikke vært på noe terminforum før, men har vært inne på før svangerskapet. Og der var det kjempe bra med liv og folk skreiv hele tiden.
Er ikke mye liv her inne, men vet ikke helt hva vi skal gjøre. Noen som har noen gode forslag?

Blei son på mitt forgje terminforum etter at de la om forumet og fikk dette nye.. eg er stort sett fornøyd med det nye eg da.. men mange har dotte av lasset..

har vi FB side??

Jeg er ikke på facebook og er innom her hver dag :)

Er mye mindre liv på forumet generelt synes jeg, etter de gjorde om....

Men vi får gjøre vårt beste for å holde liv i februar-forumet :)

Jeg har ikke meldt min interesse på fb. Håper vi kan holde litt koken her:)) Må jo innrømme at jeg nok ikke er av de mest ivrige med å lage nye tråder. Men svarer på en del:)) Skal skjerpe meg:))

skal skjerpe meg jeg og ;)

det har endelig begynnt å gå opp litt for meg, så da er det lettere å være litt mer aktiv og...
ikke bare sniklese... hehe

Prøver å sjekke her flere ganger om dagen jeg også, men blir mest facebook siden jeg er der uansett da.

Men tenker det blir litt mere liv her snart jeg. Alt har kanskje vært litt uvirkelig frem til nå..... Ihvertfall for min del ;) Men nå begynner magene å strutte, og ul skal jo snart de fleste på(Mange som har vært og da).

Så vi får bare håpe det blir mere liv snart

Back
Topp