Kom i form/trening etter fødsel..

Det går nok fortere av enn du tror ;)

Hadde nok klart å drøyd treninga litt hadde jeg komt meg på noen trilleturer. Har ikke trilla ute enda vi ;p
Er rett og slett storm ute, dermed så går det ikke å ta med ungene ut på trilletur -kaldt er det også :/
Gleder meg til mildere vær og roligere vind! :D
Er ikke gravide kiloene som bekymrer meg, men de 20-25 kiloene jeg hadde for mye FØR jeg ble gravid :p

Satser på dere får litt finere vær der nede snart :) her tror jeg vi har hatt den tørreste januaren ever! Ikke en dråpe nedbør. Og det har vært deilig :D snøen kan bare vente til påska :p

Jeg er veldig glad i spinning og ellipse. Satser på å starte med ellipse 2 uker etter at jeg har født.. Så lenge alt går bra under og etter fødselen.. Spinning venter jeg med til etter 6 ukerskontrollen. Har gått opp 20 kg nå. Uff Uff.. Håper minst 15 av de raser av de første 2 mnd med nøye kosthold og amming.. Jeg er klar for en gå ned etter fødsel tråd :)

Gleder meg til å få kroppen min tilbake, og komme i form. Når det er sagt så gidder jeg ikke legge noe press på meg selv og har ikke tenkt til å tenke på noen dietter eller treningsprogrammer før barnet er født, ammingen er godt i gang og vært på 6 ukers kontroll. :)
Helt enig!

Back
Topp