Kom i form tråd - stjålet fra januar08

Tur nr 2 idag var på 1,5 time[;)]
Ble jaga ut for det er lettere å pakke uten oss i leil...iflg sambo[:D]
 
i dag har vi vært ute å trillet i 2,5time[:D]
 
Gått i en og en halv time i dag også. ER det mulig å være sååå støl i bena??
 
Tur ca 1 time i dag
 
Har gått tur i en time. Også har jeg måket snø i vel en halv time... Phu, det var jammen tungt[&:]
 
gått 1time i dag[:D]
 
[:D]Gått på tur i en time idag
 
Oj holdt på å glemme.. Times tur i går og times tur i dag! :) (Deilig å være hjemme å ha noen å gå tur med hver dag!)
 
gikk 1 times tur (for å kjøpe sjokolade, men det var jo en tur)
 
Da har vi akkurat kommet hjem etter å ha vært ute siden kl 12, men tilsammen to timer aktivitet. [:D] Deilig!!
 
å nei! JEg har helt glemt denne tråden! Jeg har gått mange turer i påsken[:@] I dag har jeg gått skitur i tre timer i alle fall[:)]
 
Hey, regnes det å stå på snowboard for første gang som å komme i form eller?? ALDRI brukt så mye muskler på en gang skal jeg si deg. Og hver gang jeg falt brukte jeg alt jeg hadde av styrke til å komme meg opp, til å hoppe bortover på flatmarka osv..Var helt andpusten og ødelagt etterpå, og i dag hverker det i alle muskler?? Og jeg sto slalom også i går så får jeg noe stjerne for dette her???? HOldt på i tre timer....Kombi snowboard slalom.
 
Forresten var det HEEEEEEELT fantastisk å stå i bakken i Kongsberg på kvelden..masse nysnø og nesten ingen mennesker. FANTASTISK!!!!
 
 
i  går var jeg og samboeren min oppe på oppdal å sto på slalom[:D] vi kom kl.10 og var i bakken til det stengt 16.30[:)] det er 6,5time, i dag har vi vært ut på en morgen tur i 1,5time[:D] deilig å være mye ute i det fine været i påska[:D]
 
Lenge siden det er oppdatert her nå, jeg er kommet opp i 40 stjerner nå[:D] kjempe fornøyd jeg nå[;)] hehe
 
En times gåtur idag[:D]
 
2 tima i går [:D]
 
Back
Topp