Kom i form tråd - stjålet fra januar08

HemmeligG

Forumet er livet
Lyst på en liten utfordring jenter? Og en liten pådriver til å komme i aktivitet;O)
 
Syntes det var en flott idè laget i januarforumet 08[:D]
 
Den går ut på at hver halvtime i aktivitet, utenom vanlig husarbeid gir belønning i form av stjerne
 
 
Du får  for hver halv-time med aktivitet som IKKE er husarbeid.
Når du har 10  får du en   og 10 medaljer gir en
 
 
Så da kan vi jo se hvilken Oktober-jente som kan utnevnes til månedens KOM-I-FORM-DAME[;)]
 
Jeg lister opp navnene deres, ettersom dere "melder dere på"[:D] Og så deler jeg ut medaljer når dere dokumenterer dagens aktiviteter!


________________________________________________________________
Deltakere:

* Grimera:
* Asofe:
* Anine_76:
* MammantTS:
* Pinda:
* Oktober07:
* Sas:
* *Snupsidupsi*:
* Lille Persille1.gang:
* Bjørnar sin mamma:
* Lykke81:
* Kathleen:
* Tobine:
* Missy1984:

* EmiliesMor:
* Lille Lu:
* Havfrue:

* Cstina20:
* Go pia:
* Happy Feet:
* Bente1886:
* Moo:
*MicroMe:

 
Hehe, oktober selvsagt! Stjal første innlegget fra september, som igjen hadde stjålet det fra januar![8D]
 
ORIGINAL: Anine_76

Regnes å gå tur som en aktivitet da?

Jepp, alt utenom husarbeid![:)]
 
Jeg har godt av å være med jeg også.Var litt inspirerende med de stjernene! Om man ikke blir den beste kom-i-form-jenta, så har man i allefall vunnet på det selv!
Så jeg er med! Må på posten og på butikken i dag.:)
 
Bare meld deres interesse i tråden her, og skriv også her hva dere har gjort i løpet av dagen[:)] Skal oppdatere hver kveld med stjerner til de som har vært flinke[;)]
 
ORIGINAL: mammantTS

Da har jeg vært gått tur retur butikken. Tok meg vell 45 min.. Åsså måkte jeg snø etterpå, i ca 20 min[:D]

Skal også på 45 min spinning i kveld, så jeg kan jo ta med det i samme tråd da..

Ojojoj, tre stjerner på en dag det jo! Flink du er![:)]
 
ORIGINAL: Anine_76

Jeg skal trene 1 time håndball i kveld.
Er trener for et 9 årslag, men er alltid med slik at eg får leet litt på kroppen.[:)] Teller det vel!!!?????????????

Det teller vettu! Da får du en stjerne i dag også da[:)]
 
Klart du får være med Oktober07[;)]
Hehe, husarbeid er ikke med for vi må komme oss ut[8D]
 
Jeg er med:)
 
 
Da var dagens tur unnagjort! Gikk litt ekstra fort i dag (SÅ inspirert!), så det ble "bare" 1 time og 15 min. Men jeg er strålende fornøyd og det var Putte også. Får se om jeg greier å dra rompa ut av sofaen i 15 min i kveld når Putte har lagt seg sånn at jeg fullfører siste halvtimen! [:)][:)][:)]
 
Det jeg har gjort sålangt i dag er å gå til butikken,men det var en spessiell butikk jeg skulle til så måtte gå til. Så jeg tok begge barna, william i vogna og melissa som satt på vogna og gikk raskt..Tok 30 minutter frem og tilbake.
I tillegg har jeg tatt 60 sit ups (vet ikke hvor lenge det varte da jeg ikke tok tiden)
 
 
jeg er med! har bare gått en kort-kort tur i dag, så blir ikke noe stjerne på meg ennå. men kanskje en tur i ettermiddag [;)]
 
Er med...har vært 1 time på trening idag...[:D] Da teller det fra idag da?? Ikke hva jeg har gjort tidligere i uka??
 
Har ført på Snupsidupsi og Lille Persille. Jeg ga meg selv to stjerner også, fordi jeg har vært på trening i en time i dag! Puls spinn og litt styrke[:)]
 
ORIGINAL: Oktober07

Vi "gikk tur" i Sarpsborgmarka i 1 t 10 min i dag, både med og uten staver...[8D][:D]

To stjerner på deg også det[;)]
 
jeg vil også være med!!
 
Back
Topp