Kom hjem fra...

j02j06g09g13

Elsker forumet
Sverige i går.. Vært på feriesenter siden søndag.. Og siden minsten skulle ha nytt bilsete, så åpnet det seg jo litt for kikking på babyutstyr også. åååå så koselig det var å prøvegynge noen vogner, ta på litt babysenger og på litt babyøy.

Hærlig tid vi har fremover nå jenter, gleder meg litt og litt mer for hver dag. :D

Flere som har smugtitta på nett eller butikker?

Gjett om! Jeg er av planleggersorten, og vet nøyaktig hva jeg vil ha!!! Har gjort flere kupp på finn.no, da jeg er så perfeksjonist at jeg ikke tør ta sjansen på at like fine ting dukker opp når tiden er inne ;) 

Det er jo vårt første barn, så vi har INGEN unnskyldning på lager om vi skulle blitt ferska i en babyshop. Derfor har vi bare løpt forbi og gynget litt på et par vogner ;) hihi. Jeg håper vognene jeg har sett meg ut er like gode å trille som de er å se på! :) GLEDER meg til å få mage og gå og prøvetrille! <3 Noe spesielt du så deg ut? :)

Så fantastisk spennende tid. Jeg har allerede vært flere ganger i butikker og prøvd ut vogn(bestemt meg for hvilken jeg skal ha) og bilsete. Kan gå der i flere timer og bare drømme meg bort. Gleder meg til januar for da begynner jeg iallefall å handle inn ting:-D

Labbeliten skrev:
Gjett om! Jeg er av planleggersorten, og vet nøyaktig hva jeg vil ha!!! Har gjort flere kupp på finn.no, da jeg er så perfeksjonist at jeg ikke tør ta sjansen på at like fine ting dukker opp når tiden er inne ;) 

Det er jo vårt første barn, så vi har INGEN unnskyldning på lager om vi skulle blitt ferska i en babyshop. Derfor har vi bare løpt forbi og gynget litt på et par vogner ;) hihi. Jeg håper vognene jeg har sett meg ut er like gode å trille som de er å se på! :) GLEDER meg til å få mage og gå og prøvetrille! <3 Noe spesielt du så deg ut? :)

Bilder kreves altsåS:-D Åssen vogn er det du skal ha?  

Jeg har allerede titta masse på nett, og gleder meg stort til vi har passert 12 uker for da skal det kjøpes ny vogn :)

Vi har VELDIG variert vognbehov, og flesker til med to stk, fordi vi har muligheten :) Selvsagt kunne vi klart oss utmerket med en, men jeg ser til gjengjeld for meg at vi kommer til å bruke samme vogner til fremtidige barn. Vi har stor hund, og trenger en liten og smidig vogn som får plass sammen med hunden i bilen, er fin på reise, i og med at vi drar endel til svigers sitt feriehus i Spania, og er endel i Oslo og reiser kollektivt i byen. Samtidig trenger vi en robust en da vi er mye på hundetur. Jeg har så godt som bestemt meg for Emmaljunga City Cross Brown Flowers City Bag, og vanlig sort sportsvogndel. Og Brio Go med grå bag, grå sportsvogndel, og sort understell. Og så har vi en nydelig vogn fra 1956 (Samme år som mamma er født), som jeg ikke klarte å la passere. Den kan jeg legge ut bilde av i morgen :) De andre kuppene er Troll Bedside Crib og Troll Royal sprinkelseng :)

Jeg tør dessverre ikke kikke og kjøpe noe som helst enda. Men kanskje romjulssalg og januarsalg hadde vært noe??:) Babyting og tang havner vel på salg de også?:P

Labbeliten skrev:

Etter 3 barn og vogndilla, så vet jeg i hvertfall hva jeg ikke skal ha. hehe.

Men ja, har sett meg ut en emmaljunga edge med classic undrstell og så blir dt enten det vanlige maxi cosi setet eller pebble tror jeg. ;)
Ellers er det jo mer, men tar det etterhvert. :D

Hva med deg? :D

Lightning85 skrev:
Jeg tør dessverre ikke kikke og kjøpe noe som helst enda. Men kanskje romjulssalg og januarsalg hadde vært noe??:) Babyting og tang havner vel på salg de også?:P

Ja stadig salg i de tidene, så følge ekstra godt med da. og da er vi jo innenfor de "trygge" 12 ukene også. :D

Kjøper ingenting selv enda heller, og kommer til å vente til i hvertfalll familie og venner vet om dn lille spira. :D

her har vi vogge, seng, og vogn fra før, emn trenger en bag til vogna da vi kun har sportsdelen:)

Vi har en fantastisk tid foran oss!! Håper bare alt går bra 

Har faktisk ikke titta på noe enda.. Litt rart til å være meg, men er vel fordi hvis det blir jente har vi jo alt fra før, så blir evnt handling hvis det blir en gutt:) Litt blir det jo hvis det er jente også, men det er nok mest litt klær!

Back
Topp