kom hjem fra..

LittleJ.

Elsker forumet
liverpool på lørdag. å når jeg var der stusset jeg kjempe mye på at INGEN brukte luer på barna sine! altså SPEBARN og litt opp. Var kanskje 5 grader varmere der enn her, å ingen snø. meen, er det normalt?? [8|]
jeg bruker alltid lue på J. når det er sånn her årstid å kaldt av og til en tynn lue på sommeren og [8|]

Vet du hva, det la jeg og merke til når jeg var der i september. Sa det til sambo og..

Jøss! Var omvendt når jeg var der.
Var vinteren, men en 7-8 varmegrader.
Da hadde de kledd på seg som om det skulle
vært 20minus[8D] 

ORIGINAL: Julenissen

Jøss! Var omvendt når jeg var der.
Var vinteren, men en 7-8 varmegrader.
Da hadde de kledd på seg som om det skulle
vært 20minus[8D] 

Hæ?? oii, når jeg var der nå så gikk seriøst ungdommer å voksne ute i singletter, shortser og div. jeg sa til de jeg reiste med at jeg lurte fælt på hva de gikk med på sommeren, da må de jo gå nakne da??
[8|][8D]
var jo lissom bare 5 - 10 grader der lissom [&:]

Jeg var i England i mai ett år, og jeg stussa veldig på hvor lite de kledde på barna. Da var det ca 10 grader og iskald vind, og jeg så ei lita jente på ca 2år i bare shorts og t-skjorte. 

ORIGINAL: *Solsikke*

Jeg var i England i mai ett år, og jeg stussa veldig på hvor lite de kledde på barna. Da var det ca 10 grader og iskald vind, og jeg så ei lita jente på ca 2år i bare shorts og t-skjorte. 

I KNOW! helt sykt [&:]

når vi var der hadde jeg på meg kåpe, lue, skjerf og vanter. Det blåste og det regnet. Der kom folk i sandaler, shorts og t-shorte....

Back
Topp