Jeg ser at flere av dere her inne er plaget med både nattesøvn, rygg og slike ting. Jeg vet ikke med hundre prosent sikkerhet at det har noe med det å gjøre, men jeg har vært på en deilig tur nesten hver dag siden jeg ble gravid, og jeg har ikke kjent noe noen steder. Jeg hadde en periode der jeg var litt ekstra trøtt, men ellers ingenting. Og jeg kan sverge på at jeg hadde vært trøttere om jeg ikke hadde fått litt frisk luft. Ingen hormonelle svingninger, ingen plager med rygg, ingen ekstrem vektoppgang, er ikke trøtt på kvelden (ikke mer enn normalt i alle fall) og jeg kjenner at jeg over hodet ikke er bekymret når det kommer til dette svangerskapet. Endorfiner jenter, endorfiner!
Så til alle dere som føler dere slitne, trøtte og triste - ta dere en tur utendørs. Om det så bare er for en halvtime. Det gjør underverker. Og det er jo ingen tvil om at litt trim booster endorfinene! Så om man i utgangspunktet er full av hormoner vil jeg tro at det hjelper med litt bevegelse ute i frisk luft.
Så til alle dere som føler dere slitne, trøtte og triste - ta dere en tur utendørs. Om det så bare er for en halvtime. Det gjør underverker. Og det er jo ingen tvil om at litt trim booster endorfinene! Så om man i utgangspunktet er full av hormoner vil jeg tro at det hjelper med litt bevegelse ute i frisk luft.